AudiRS4 Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 hvor kjøpte du N75H ventilen? Pris?:) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Ër vel ca 700,- på møller ihvertfall. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 nei faen, må jeg på møller og bestille imorgen da.. da har jeg vert og hentet deler hver dag siden idag Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 har kun svart plastlakk til rc-bil liggende, er usikker på om jeg skal kline på med det og se eg hadde kjøpt vanlig lakk tror eg. den rc lakken e jo så sykt myk. kjøpte meg plast primer og blank svart på bilextra. kostet 120 kr til sammen tror eg... Har du noen aktuelle potter/enderør du har tenkt på? har egentlig bare sett litt rundt no. fant noen feite 90mm stusser, og det lander på litt over 600kr! og då e d ikke så lange veien til en ny bakpotte. tror eg fyser det til eg kommer fra hemsedal. vil ha litt mer lyd :D simons har jo mange potter som lagervare i nærheten. så det blir muligens en simons potte. har du et bra alternativ då? bare fyr i vei om noen har noe bra! noen som har dim på rørene før bakre potte btw? hvor kjøpte du N75H ventilen? Pris?:) jo den kjøpte eg av en hyggelig kar på vacn for 300.. men de koster ikke så mye på møller. 600-700 elns. N75H er visst nok gått ut av produksjon, men N75J er jo et like greit alternativ? Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 jo den kjøpte eg av en hyggelig kar på vacn for 300.. men de koster ikke så mye på møller. 600-700 elns. N75H er visst nok gått ut av produksjon, men N75J er jo et like greit alternativ? Hva er forskjell på H og J da ?;p Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Hva er forskjell på H og J da ?;p nei si d? eg vet ingen ting sikkert, og det har nok ingenting å si heller.. men det jeg har hørt er at N75J kommer fra audi TT 225 (blandt annet) og N75H kom fra eldre S4'er (og sikkert flere).. N75H monteres likt som den orginale og N75J skal monteres motsatt vei.. har dog aldri hørt noe negativt om noen av de! men unntak av en som monterte J ventilen feil vei, då gikk den som en bøtte med drit Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 tror jeg skal trå til med en N75H selv. H'en skal etter sigende være mer solid. Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 (endret) tror jeg skal trå til med en N75H selv. H'en skal etter sigende være mer solid. er veldig fornøyd med min! fullt trykk på rundt 2500-2800rpm.. Endret Februar 17, 2009 av TiM Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 kuult! jeg får ikke fullt trykk før godt over 3000rpm tror jeg. Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 nei si d? eg vet ingen ting sikkert, og det har nok ingenting å si heller.. men det jeg har hørt er at N75J kommer fra audi TT 225 (blandt annet) og N75H kom fra eldre S4'er (og sikkert flere)..N75H monteres likt som den orginale og N75J skal monteres motsatt vei.. har dog aldri hørt noe negativt om noen av de! men unntak av en som monterte J ventilen feil vei, då gikk den som en bøtte med drit hehe, får vell høre med møller imorgen da, og høre hva slags ventil de har til meg :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 kuult! jeg får ikke fullt trykk før godt over 3000rpm tror jeg. spørs hvor mye gass du har det:) jeg har alt org og min starter da på ca 2400 Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 spørs hvor mye gass du har det:) jeg har alt org og min starter da på ca 2400 ca 1.1-1.2 bar på 2500 er jeg happy med hvertfall :D Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 ca 1.1-1.2 bar på 2500 er jeg happy med hvertfall :D Blir vell det samme med meg om jeg skifter til N75H eller N75J ventil :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 (endret) testet trykket litt i sted. fra 1500rpm til ca 1-1.2.. 2. gir = 2800rpm 3. gir = 2500rpm 4. gir = 2000rpm (denne situasjonen er jo ikke helt reell men men) ble greit nok det med leppen. men tror den trenger et par lag til med lakk : haha. la merke til at potten min faktisk henger etter en stålwire.. legg også merke til de hissige endestussene:D fronten har hvertfall littebittegrann kontrast: :rolleyes: Endret Februar 17, 2009 av TiM Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 bare og sote hovedlyktene så blir fronten baad ;p Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.