Gå til innhold

Tim's A4 TQ - All Black Edition

Ranger emnet


TiM

Anbefalte innlegg

  • Svar 325
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har kun svart plastlakk til rc-bil liggende, er usikker på om jeg skal kline på med det og se

eg hadde kjøpt vanlig lakk tror eg. den rc lakken e jo så sykt myk. kjøpte meg plast primer og blank svart på bilextra. kostet 120 kr til sammen tror eg...

 

Har du noen aktuelle potter/enderør du har tenkt på?

har egentlig bare sett litt rundt no. fant noen feite 90mm stusser, og det lander på litt over 600kr! og då e d ikke så lange veien til en ny bakpotte.

tror eg fyser det til eg kommer fra hemsedal. vil ha litt mer lyd :D simons har jo mange potter som lagervare i nærheten. så det blir muligens en simons potte.

 

har du et bra alternativ då? bare fyr i vei om noen har noe bra!

noen som har dim på rørene før bakre potte btw?

 

hvor kjøpte du N75H ventilen? Pris?:)

jo den kjøpte eg av en hyggelig kar på vacn for 300.. men de koster ikke så mye på møller. 600-700 elns. N75H er visst nok gått ut av produksjon, men N75J er jo et like greit alternativ?

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjell på H og J da ?;p

 

nei si d? eg vet ingen ting sikkert, og det har nok ingenting å si heller.. men det jeg har hørt er at N75J kommer fra audi TT 225 (blandt annet) og N75H kom fra eldre S4'er (og sikkert flere)..

N75H monteres likt som den orginale og N75J skal monteres motsatt vei..

 

har dog aldri hørt noe negativt om noen av de! men unntak av en som monterte J ventilen feil vei, då gikk den som en bøtte med drit

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei si d? eg vet ingen ting sikkert, og det har nok ingenting å si heller.. men det jeg har hørt er at N75J kommer fra audi TT 225 (blandt annet) og N75H kom fra eldre S4'er (og sikkert flere)..

N75H monteres likt som den orginale og N75J skal monteres motsatt vei..

 

har dog aldri hørt noe negativt om noen av de! men unntak av en som monterte J ventilen feil vei, då gikk den som en bøtte med drit

 

 

hehe, får vell høre med møller imorgen da, og høre hva slags ventil de har til meg :)

Kjører laveste bil'n i gata

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testet trykket litt i sted. fra 1500rpm til ca 1-1.2..

 

2. gir = 2800rpm

3. gir = 2500rpm

4. gir = 2000rpm (denne situasjonen er jo ikke helt reell men men)

 

ble greit nok det med leppen. men tror den trenger et par lag til med lakk :

DSCF0810.jpg

haha. la merke til at potten min faktisk henger etter en stålwire.. legg også merke til de hissige endestussene:D

DSCF0812.jpg

 

fronten har hvertfall littebittegrann kontrast: :rolleyes:

DSCF0813.jpg

Endret av TiM

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår