TiM Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 (endret) nå har jeg kommet mer eller mindre hel hjem fra hemsedal å gjort litt til:D fikk instrument ringene på fredag. så jeg hev meg på det i går kveld. har ventet med pærebytte i instrumentene til en god anledning, som da var i dag. var litt knotete og mongo å få til, men det gikk til slutt. var også innom mekonomen å kjøpte mer lakk til bilen. er visst to nyanser til lakken min også :S møkkamøller sa ingenting om det:( så! til våren skal bakleppen omlakkeres sammen med kanalene.. da må det vel bli bra! fikk også vite at biltemas klarlakk kokte blandelakken til mekonomen! glad eg spurte om kvaliteten på de forskjellige klarlakkene! ringzzz: (brukte et avansert spesialverktøy til ringmonteringen som dere ser der) wtf? Abs lyset kom plutselig på når eg sku parkere.. hmmmm og så ble jo den mongo firkant greien i midten 0.5 mm skeiv. så det kommer til å irritere til eg går i graven! Endret Februar 23, 2009 av TiM Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 hvordan fikk du ut innstrument panelet?:) skruer eller noe? Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 hvordan fikk du ut innstrument panelet?:) skruer eller noe? dekselet over rattstammen går lett av, skru ut de to skruene du ser der og wollah. hele driten e løs. men å få koblet fra ledningene bak e gøy! få med deg en venn meg små hender:D Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 dekselet over rattstammen går lett av, skru ut de to skruene du ser der og wollah. hele driten e løs. men å få koblet fra ledningene bak e gøy! få med deg en venn meg små hender:D okey:P har ikke tatt ut instrument på en bil enda:P hvor fikk du tak i ringene og pris? tachoringe de er fra? Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 okey:P har ikke tatt ut instrument på en bil enda:P hvor fikk du tak i ringene og pris? tachoringe de er fra? kjøpte de på finn faktisk! syns ikke 400 var så gale. litt under en ukes levering og greier. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15949321 fikk med 2 ekstra ringer av den lille typen.. sikkert for de som har voltmeter og oljetemp i tillegg frisker opp heleheten på interiøret myyye syns eg:D do it! Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 må vel bestille neste torsdag:P har jo bilen da og forsikring og årsavgift og BLA BLA!:P Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Kjøpte mine fra Kina jeg, under 200kr :) Pes å få på de små ringene og den firkanten! Fulgte med dobbeltsidig teip tilpasset firkanten, men den nytta ikke å bruke så jeg kappet til selv :op: Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Kjøpte mine fra Kina jeg, under 200kr :) Pes å få på de små ringene og den firkanten! Fulgte med dobbeltsidig teip tilpasset firkanten, men den nytta ikke å bruke så jeg kappet til selv :op: satt å truet de små ringene en stund ja.. men til slutt ga de etter for truslene å poppet på plass:) eg får ikke paypal kontoen min til å funke.. skulle ha bestilt mye småstash fra ebay om eg hadde kunnet! Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlinho Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Ble skikkelig pent da :) Setter griller i hodet på sånne som meg ;) hehe.. Og siden den ene led-pæren i speedometeret har tatt kvelden, så har jeg jo en unnskyldning for å ta det opp og :op: Siter Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Ble skikkelig pent da :) Setter griller i hodet på sånne som meg ;) hehe.. Og siden den ene led-pæren i speedometeret har tatt kvelden, så har jeg jo en unnskyldning for å ta det opp og :op: hehe. men d e no bra! trenger egentlig bare å kjøpe 8 av de 1.2w pærene og en 2w tli å lyse opp klokken.. de andre pleier å klare seg fint. no lurer eg bare på ka det neste blir.. må få tatt eu godkjenningen litt på alvor! ska prøve å bytte den ene bærearmen med egne midler i dag. om det går så tar eg resten i morgen! dagen eg får EU ok får fronten en liten omgang med soting:D:D:D Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlinho Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 hehe. men d e no bra! trenger egentlig bare å kjøpe 8 av de 1.2w pærene og en 2w tli å lyse opp klokken.. de andre pleier å klare seg fint. Hvor kjøpte du pærene egentlig? Nødvendig å bytte alle a, når det kun er fra 220km/t og opp hvor det ikke lyser? :op: Siter Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlinho Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Da har jeg hvertfall fått sendt en mail til han på finn med de ringene, så får vi se om det blir noe trøkk ;) Siter Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Hvor kjøpte du pærene egentlig? Nødvendig å bytte alle a, når det kun er fra 220km/t og opp hvor det ikke lyser? :op: Selges hos Møller, dyre pærer! 23,70kr per stk. Bytter bare de pærene som er gått, så sikkert bare én i ditt tilfelle. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Selges hos Møller, dyre pærer! 23,70kr per stk. Bytter bare de pærene som er gått, så sikkert bare én i ditt tilfelle. ja de var dyre! tror jeg gav ca 25 pr pære.. eg e så giddalaus at å betale litt ekstra for å gjøre jobben 1 gang går helt fint :D var noe knoteri d der Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 kan jeg få se et bilde til av interiøret ditt? :) ikke utenifra bilen, men inni :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg