Gå til innhold

Tim's A4 TQ - All Black Edition

Ranger emnet


TiM

Anbefalte innlegg

nå har jeg kommet mer eller mindre hel hjem fra hemsedal å gjort litt til:D

 

fikk instrument ringene på fredag. så jeg hev meg på det i går kveld. har ventet med pærebytte i instrumentene til en god anledning, som da var i dag. var litt knotete og mongo å få til, men det gikk til slutt.

 

var også innom mekonomen å kjøpte mer lakk til bilen. er visst to nyanser til lakken min også :S møkkamøller sa ingenting om det:(

så! til våren skal bakleppen omlakkeres sammen med kanalene.. da må det vel bli bra!

 

fikk også vite at biltemas klarlakk kokte blandelakken til mekonomen! glad eg spurte om kvaliteten på de forskjellige klarlakkene!

 

ringzzz: (brukte et avansert spesialverktøy til ringmonteringen som dere ser der)

DSCF0819.jpg

wtf? Abs lyset kom plutselig på når eg sku parkere.. hmmmm

DSCF0825.jpg

 

og så ble jo den mongo firkant greien i midten 0.5 mm skeiv. så det kommer til å irritere til eg går i graven!

DSCF0826.jpg

Endret av TiM

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 325
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dekselet over rattstammen går lett av, skru ut de to skruene du ser der og wollah. hele driten e løs. men å få koblet fra ledningene bak e gøy! få med deg en venn meg små hender:D

 

okey:P har ikke tatt ut instrument på en bil enda:P hvor fikk du tak i ringene og pris? tachoringe de er fra?

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey:P har ikke tatt ut instrument på en bil enda:P hvor fikk du tak i ringene og pris? tachoringe de er fra?

 

kjøpte de på finn faktisk! syns ikke 400 var så gale. litt under en ukes levering og greier. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15949321 fikk med 2 ekstra ringer av den lille typen.. sikkert for de som har voltmeter og oljetemp i tillegg

 

frisker opp heleheten på interiøret myyye syns eg:D do it!

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte mine fra Kina jeg, under 200kr :)

 

Pes å få på de små ringene og den firkanten! Fulgte med dobbeltsidig teip tilpasset firkanten, men den nytta ikke å bruke så jeg kappet til selv :op:

 

satt å truet de små ringene en stund ja.. men til slutt ga de etter for truslene å poppet på plass:)

eg får ikke paypal kontoen min til å funke.. skulle ha bestilt mye småstash fra ebay om eg hadde kunnet!

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble skikkelig pent da :) Setter griller i hodet på sånne som meg ;) hehe.. Og siden den ene led-pæren i speedometeret har tatt kvelden, så har jeg jo en unnskyldning for å ta det opp og :op:

 

hehe. men d e no bra! trenger egentlig bare å kjøpe 8 av de 1.2w pærene og en 2w tli å lyse opp klokken.. de andre pleier å klare seg fint.

 

no lurer eg bare på ka det neste blir.. må få tatt eu godkjenningen litt på alvor! ska prøve å bytte den ene bærearmen med egne midler i dag. om det går så tar eg resten i morgen!

dagen eg får EU ok får fronten en liten omgang med soting:D:D:D

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selges hos Møller, dyre pærer! 23,70kr per stk.

 

Bytter bare de pærene som er gått, så sikkert bare én i ditt tilfelle.

 

ja de var dyre! tror jeg gav ca 25 pr pære.. eg e så giddalaus at å betale litt ekstra for å gjøre jobben 1 gang går helt fint :D var noe knoteri d der

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår