Gå til innhold

Tim's A4 TQ - All Black Edition

Ranger emnet

TiM

Anbefalte innlegg

ja et interiørbilde eller to skal vel kunne fikses. skal se ka eg klarer i morgen..

har etter langt om lenge i dag fått byttet alle bærearmene untatt venstre fremre nedre bakre bærearm på venstre siden.. dvs. at det bare er 3 ting igjen før eu ok.. og de tas med all sannsynlighet i morgen:D blir bra å få det ut av verden hvertfall.

driver å funderer på om det ikke snart er på tide å få seg høytalere i bakdørene. har jo liggende noen ekstra dørsider om noe går gale. lønningen kommer uansett på fredag. så vi får nesten se hva som skjer!

og et siste spørsmål:

noen som har peiling på hvordan man demonterer autopass brikkene? denne typen: autopass280.jpg

jeg er lei av å ha den stygge saken lysende i frontruten min! skal lakke den og feste greien svart og hive på noe svart dobbeltsidig tape i stede:D

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 325
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja et interiørbilde eller to skal vel kunne fikses. skal se ka eg klarer i morgen..

har etter langt om lenge i dag fått byttet alle bærearmene untatt venstre fremre nedre bakre bærearm på venstre siden.. dvs. at det bare er 3 ting igjen før eu ok.. og de tas med all sannsynlighet i morgen:D blir bra å få det ut av verden hvertfall.

driver å funderer på om det ikke snart er på tide å få seg høytalere i bakdørene. har jo liggende noen ekstra dørsider om noe går gale. lønningen kommer uansett på fredag. så vi får nesten se hva som skjer!

og et siste spørsmål:

noen som har peiling på hvordan man demonterer autopass brikkene? denne typen: autopass280.jpg

jeg er lei av å ha den stygge saken lysende i frontruten min! skal lakke den og feste greien svart og hive på noe svart dobbeltsidig tape i stede:D

Bare å vri den å så dra den av!:)

Må ikke lakke for mye da, slik at den ikke blir registrert:p

xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å vri den å så dra den av!:)

Må ikke lakke for mye da, slik at den ikke blir registrert:p

hehe. såpass vet eg.. men eg vil dele dritten i to og få vekk elektronikken, sånn at eg kan gjøre det skikkelig. prøvde å lirke opp med et skrujern. men tror nok at den blir ødelagt om jeg tar mer i.

EDIT: har fått 20 svar på vacn forumet :P der står alt om hvordan den demonteres og at man ikke trenger å demontere. så i morgen skal det sprayes! muligens i kveld!

har fått unna litt mekkings i dag også! skulle bytte ytre bremseslanger bak og litt bremsevæske i samme slengen.

men det endte opp med at eg måtte bytte noe bremserør i samme slengen pga RUST :( men men, de er byttet no sammen med bremsevæsken. har akkurat fått fikset de jævla bremselysene mine også! så no gjenstår det kun en mansjett! skal ned å ta den om 20 min (prøve hvertfall)

Endret av TiM

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jeg si:) Ble pent dette ;) Jeg liker egentlig best at audiringene og listen rundt grillen er krom, men passet godt inn i fronten din synes jeg;)

er litt enig.. synes den var pen før med chrome ringer, ramme og speilkapper.. men jeg synes den skiller seg mer ut sånn som den er nåonfiredevi

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble bra, jeg synts at ringene er mye bedere svarte, du har jo ikke rs4 speil så chromen og lista rundt grillen blir lissom litt ensomt på bilen. og så er det vel Hella tåkelykter.

fo sho.. det er hella micro DE tåkelykter. de er universal og mye brukt på vag hvertfall!

ble myyye bedre med blank svart fremfor matt svart på ringene og d der.

speilene er vel det neste som står for tur:)

så i sted at det ene grøftelyset ikke lyste!!!angry2 dvs at fangeren må av enda en gang! testet alt før eg satte den på. så en av koblingene må ha blitt nøkket ut eller noe.. blæææ

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørkeste eller nest mørkeste filmen fra Lamin-x du har brukt? :)

hmm. det vet eg ikke helt.. men de er passe. syns de er mørkere enn de jeg har sett med lyeste hvertfall. tror kanskje d e samme som han med S4 b5'en på forumet her. du kan jo høre med han

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. det vet eg ikke helt.. men de er passe. syns de er mørkere enn de jeg har sett med lyeste hvertfall. tror kanskje d e samme som han med S4 b5'en på forumet her. du kan jo høre med han

Hva het de a? :op:

Gunsmoke eller tint?

Ble najs i alle fall :D

Edit: Ser ut som det er gunsmoke

Gunsmoke:

http://www.lamin-x.com/v/vspfiles/templates/Laminx/images/homepage/home_promo_gunsmoke.jpg

Tint:

http://www.lamin-x.com/v/vspfiles/templates/Laminx/images/homepage/home_promo_tint.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider