TiM Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 ja det er nok gunsmoke.. Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Ja det er gunsmoke.. tint er den nest mørkeste. :D jeg må handle gunsmoke neste gang! Syntes tinten på mine lykter ble litt lyst.. Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 TIM! Du hadde rett! Vi har like seter :) Skal bare shine dem opp litt. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlinho Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Lyser fortsatt ABS-lampen din eller hvordan er det`? Siter Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Ble bra tint på lyktene, det blir vel ikke godkjent på EU kontroll det? Du satt de på etter regner jeg med :) Keep it up! Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Lyser fortsatt ABS-lampen din eller hvordan er det`? jo.. og det irriterer meg noe jævlig. den lyser i ca 1-2 min hver gang eg starter bilen :S orker ikke å ta ut instrumentet igjen med det første. er helt sikkert dårlig kontakt på noe baki der, da den ikke lyte før eg satte i chrome ringene Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Ble bra tint på lyktene, det blir vel ikke godkjent på EU kontroll det? Du satt de på etter regner jeg med :) Keep it up! korrekt! har hatt filmen liggende i en evighet.. håper bare politiet holder seg unna. blir jo soting av div ruter til sommeren i tillegg til at felgene og senk kanskje blir litt på kanten av lovverket :\ noen som vet om det går an å skru ut hattehyllen på sedan? har nedleggbare seter og sånn, vet ikke om det har noe å si..? så litt på hvordan den evt. skulle kunne skrus ut, men fant ikke noe løsning.. Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlinho Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Tok det lang tid fra du bestilte de instrumentringene til du mottok dem? Siter Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Hermekråke! :D Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Hermekråke! :D wtf?! jeg er 100% sikker på at du bitet navnet på tråden min. den har hett all black lenge.. så ikke kom her og kom her du :P ringene tok 6-7 dager om jeg ikke husker helt feil Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Seriøst!? AHAHA, *flau* Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 hattehyllen er bake festet med klips.. legg ned ryggen på baksetet, og ta i kanten på hattehyllen og bare dytt opp.. var ihvertfall det jeg gjor med min og da kom den med engang ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlinho Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Mener å huske at jeg løsnet litt på de dekslene ved siden av bakruten, opp mot taket og jeg. Ellers så er det bare jeg som husker feil, og at de løsnet nederst selv når jeg skulle ta ut hattehyllen. Forrige eier har jo ødelagt så mye plastklips rundt om i bilen at jeg kunne tilta for mindre:op: Siter Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 oki.. høres bra ut! skal sjekke det med hattehyllen når jeg kommer hjem igjen.. har noen planer for neste friperiode: -bytte olje på gir og diff -sote rutene -> takker mordi for målene:D -stabstag -fjerstyrt sentrallås -nye høytalere bak. muligens nye i hattehyllen også -skal sjekke opp i senkeskåler også. men er ikke sikker, drar jo en del på fjellet og da blir den kanskje for lav Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Lyst å dele noe info om hva verktøy og utstyr du brukte for å bytte forstillingen? Ser for meg at det blir en fin vår/sommerjobb. Skal prøve å ikke være så giddalaus å levere inn bilen til alt mulig lenger. Drøye priser de har. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg