Gå til innhold

Tim's A4 TQ - All Black Edition

Ranger emnet


TiM

Anbefalte innlegg

takk takk :D

 

den er mørk blå, men er mørk nok for meg..

husker ikke helt hva senk som står på, men tror ikke det er mer enn 30-30..

noen som vet om det går an å få kjøpt 15mm senkeskåler til fronten? baken er lav nok, men fronten kunne godt vært litt lavere :\

 

må ha litt service på bilen, så idag skal jeg byttet olje, oljefilter og pollenfilter :)

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 325
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

liker også godt sølvfargen til audi. den ser så stilfull ut :) mørkt er mer badass onfiredevi

 

i går fikk eg byttet orgdumpen til forge 07 og n75'en til N75H. og siden vi no hadde fangeren av limte eg på resten av nettingen.

kommer noen bilder av resultatet litt ut på dagen..

 

lurer også litt på om eg skal bytte plugger.. tror de som står i no har gått rundt 40-50000km

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt når den begynner å fjuske. Husk at det er spesielle plugger. =)

 

oki.. will do..

 

men faen eg hater meg selv!!!:ex_machin :rockets

grrr!! har vært sløv me å bytte olje.

tok det omsider idag, og all oljen som kom ut var ca 2 liter! og oljen var svart og jævlig. byttet til frisk fin og deilig olje. syns eg hadde jævlig flaks at ikke noe skar seg. maler som aldri før no. krysser fingrene for at motoren ikke fikk noe varige men.

 

bytter olje igjen etter 5000km neste gang!

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her kommer noen bilder etter gårsdagens økt.. (ekstremt dårlig lys, men skal ta flere snart)

de ekle gule lysene skal vekk! lykter og xenon look til alt er på vei!

DSCF0315.jpg

 

her er resirken og N75H'en på plass

DSCF0317.jpg

 

og dette sister her tok eg når eg sku skifte olje. det er der girkassen er festet i motoren. noen som vet hva de hullene er? eller skal de ikke være der?:O hehe

DSCF0314.jpg

 

i dag blir d nok chip! :D

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bilder av hvordan av tåkelysene, og hvordan du festet de?

 

Bilen din ser bra ut btw :)

 

jess. tok en del bilder når eg festet de, men da me mobben.. kan ligge ut et par bilder av d..

 

han som har satt på fangeren har av en eller annen grunn kuttet vekk festene til grøftelys. så eg festet de med en enkel skrue så langt inne som mulig.

 

DSC00314.jpg

dreneringen står opp ned her egentlig. men fikset på d når vi sku ha på fangeren igjen..

DSC00316.jpg

 

DSC00325.jpg

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra ut det der Tim D-spec, men hvorfor har du klippet bort nettingen forran grøftelysa?

 

grøftelysene stikker ut gjennom nettingen.. litt vanskelig å se det på bildet der..

fikk de ikke lenger inn fordi han som har montert fangeren har fjerna festene til grøftelysene.. så eg måtte lage hull til lyktene

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår