TiM Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 eg har mørk blå bil eg.. rune som hadde lilla :P tror eg kjører de svarte med mindre eg e lei av all black greiene innen eg kjøper felger.. ser no d Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 eg har mørk blå bil eg.. rune som hadde lilla :P tror eg kjører de svarte med mindre eg e lei av all black greiene innen eg kjøper felger.. ser no d Å ja..så mørke lilla ut på noen av bildene :op: Men kjøp sølv LM og lakk svart! Jeg synes det blir litt rart med rød kant. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Å ja..så mørke lilla ut på noen av bildene :op: Men kjøp sølv LM og lakk svart! Jeg synes det blir litt rart med rød kant. d der hørtes no helt sinnsykt tungvindt ut :P tar heller å lakker over rødfargen om eg vil d.. eller pusser den vekk men tror d kan bli fett, får hvertfal noe som bryter litt Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Har et poeng der, forsåvidt lettere å lakke bare kanten xP Tenkte ikke så langt. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 då var ny sub på plass og den spiller sinnsykt mye bedre enn den gamle som var i reservehjulsbrønnen!!! kan kanskje forklares med dette første bilde? lyd contra pris er sinnsyk på den suben:S men å ha 2stk av den må jo være selvmord. rister sikkert bilen i filler Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 hva slags sub er dette? skal nemlig ha en enkel 12`er Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Dynabel? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 jeg har 2 pioneer 1200w di sparker rimelig bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 de ligner veldig på dynabel, men det står LIB i midten på de (aldrig hørt om det merket) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 de ligner veldig på dynabel, men det står LIB i midten på de (aldrig hørt om det merket) Så det nå. Sikkert en fabrikk som lager selve subben, og så selges de under forskjellige merker. Her er jo Dynabel sin, helt lik: http://www.elutstyr.no/images/DY9412.jpg Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 prisa på den a?:P Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRoZONE Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 var dynabel som slo meg først også. sikkert som al3x sier at det er samme produsent. Siter Andersen-audio Play it loud and die trying --------------------------------------------------------------------------- VW corrado g60 Lysholm Audi a4 avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Fant dette når jeg søkte på Lib, er tatt fra en post her på forumet: Ser også at du har satt / mellom lib og dynabel, som om de skulle være samme elementet, men det er det IKKE, de er bare produsert på samme sted, men parametrene er helt forskjellig Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Fant dette når jeg søkte på Lib, er tatt fra en post her på forumet: tror dynabell sin koster en del mer.. men LIB er jo grisebillig og spiller no bra.. fant to annonser på finn fra en selger i bergen.. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16686748 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16521693 Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 (endret) jess. då har eg fått gjort litt de siste dagene også.. fikk bla midtarmlenet på fredag. gikk fort og smertefritt å montere faktisk! og så har eg fått på plass den fjernstyrte sentrallås greien.. gikk etter hvert med hjelp fra petter og mye grubling. jordingen blei litt jalla, så den ska eg fikse skikkelig i morgen. og så må eg ture til en låsefyr å få slipt til nye nøkkelen og så modifisere den litt sånn at startsperren ikke begynner å tulle seg dette er skema som funket: koblet det sammen og stripset mottakeren fast i et lufte rør elns.. : Endret Mars 29, 2009 av TiM Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg