TiM Skrevet April 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 hmm. ser ut til at planene for denne bilen slutter ca her :( skal bare ta oljeskift, toppdekselpakning, bytte vibrasjonsdemperen til viftereimen og vanlig vårshine. blir salg seinest etter sommeren, da ny bil sikkert vil stå på tunet på lørdag! bilder kommer på lørdag:) Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 wow, finansiere to bilder altså? ka du har kjøpt då tim? :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 Spennende! Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 wow, finansiere to bilder altså? ka du har kjøpt då tim? :) Avskilte A4en og la den stå rolig til salg. Burde ikke være noe stress det da :) Spent på hva neste blir :D Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 Ja, er den nedbetalt er det jo ikke noe stress. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet April 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 blir nok ikke noe problem å ha stående 2 biler en stund. A4'en skal nok vekk, men er litt for glad i den til å selge på så kjapp notis:( neste bilen er ikke ekstremt spennende. men eg har falt for den. det er audi og den er gammel. ikke noe særlig motor heller (men det er 5'er :D:D) den ser bedre ut enn den går og d skal eg klare å holde ut med en stund:) grunnen til bytte e egentlig pga. leilighet og d drite der. Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 Skjønner, skjønner :) Audi 90/10 eller? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Mai 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Ser at du har montert supersport justerbart på en kompis sin bil. Greit å montere? Noen instrukser? Eller fulgte dere guidene på nettet? Er han fremdeles fornøyd med dette settet? Grunnen til at jeg vurderer dette i forhold til vmaxx f.eks er at jeg har tro på at demperne er bedre. Må vel gå på bekostning av kvalitet når man kan justere fra 20-120 som man kan disse settene. Supersport er vel 20-65 Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 Ser at du har montert supersport justerbart på en kompis sin bil. Greit å montere? Noen instrukser? Eller fulgte dere guidene på nettet? Er han fremdeles fornøyd med dette settet? Grunnen til at jeg vurderer dette i forhold til vmaxx f.eks er at jeg har tro på at demperne er bedre. Må vel gå på bekostning av kvalitet når man kan justere fra 20-120 som man kan disse settene. Supersport er vel 20-65 supersport er hvertfall sinnsykt stivt! det vi monterte på poloen funker bra, ligger som støpt til veien:) men det er jo ikke alltid like behagelig :P alt i alt så er han fornøyd med det, eg synes d virker bra også.. Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 då var den hentet! :D planer for den: 40\40 senk brock b1, kt 2 eller bbs rs style.. kant eller cleant blir d uansett motoren er byttet til 2.3 og har gått 210000. karosseriet har gått 400000 :D Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 gatulerer :D Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg