Gå til innhold

Tim's A4 TQ - All Black Edition

Ranger emnet


TiM

Anbefalte innlegg

Ble det noe sprut da? Jeg er ihvertfall fornøyd med min.

 

jess, det ble chip på meg! ble forsøkskanin for den nyeste chipen hans. en litt kraftigere enonfiredevi

så no går den noe helt jævlig! johan var overrasket over hvor godt den gikk! :D

 

har også vært på en liten fotoshoot med gliset. går sikkert noen dager før bildene er ferdig redigert og sånn. ble noen feite bilder hvertfall!

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 325
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Høres bra ut!

 

Hvor mye skal effekten ligge på med den chip'n da?

 

han mente den var god for 200hk no. turbotrykket skal ligge på 1.25max. men siden mtsautopart.no suger bigtime så har eg ikke fått måleren min ennå!

 

oppsettet med åpent filter, N75H og forge 07 var perfekt til chipen. dermed så er setupet på plass også :)

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja, gudd shit me chip! lærte også at når du låser døren, så kan du holde nøkkelen i vridd posisjon, og alle vinduene vil gå opp! et lite praktisk triks

 

kjørte en kompis til byn no i sted.. og ble på vei hjem nødt til å sitte på plass en i en litt eldre alfa romeo sedan ut av danmarksplass skiftet og en forrester turbo på sjølinjen.. :D

men skal roe ned igjen i morgen. har vært litt for mye testing idag..

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja.. er fint å kunne ta diverse stygge bmwpakk og halfass japsebiler..

 

køddet litt med en R1 i sted, men han viste hvem som var sjefen der :( hehe

 

ellers så vurderer eg å lakke grillen min matt svart slik som eirik har gjort det. tror det kan bli fett siden bilen er såpass mørk. har lyst å fjærne speildekslene også. noen inspill til dette??

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja.. er fint å kunne ta diverse stygge bmwpakk og halfass japsebiler..

 

køddet litt med en R1 i sted, men han viste hvem som var sjefen der :( hehe

 

ellers så vurderer eg å lakke grillen min matt svart slik som eirik har gjort det. tror det kan bli fett siden bilen er såpass mørk. har lyst å fjærne speildekslene også. noen inspill til dette??

 

Hvis du bestemmer deg for å fjerne dekslene, kjøper jeg de muligens;)

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på med svart optikk over alt! Blir fett :D

 

hmm hmmm hmmmm.. kanskje eg ska se om eg får lakket grillen før eg drar til sjøss igjen då! :\

 

ang. speilene. noen som har noen forslag på hvordan jeg kan få de av? en lakker kan umulig ta mye for å lakke dem om jeg pusser og sånt.. eller så kan eg prøve å lakke selv.

men får ikke tid før neste friperiode uansett! (til dess har nok lyktene kommet også:D:D)

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder! Hvordan opplever du bilen din nå etter chipping? Drar den jevnt bedre uten noe ekstra "kick" på kurven? Eller får du et skikkelig "kick" på rundt 3500rpm? Gjør det selv.

 

får et sykt kick på 3000\3500 når turboen kicker inn for fult ja.. etter chip er kicker 3. giret ca like bra som 2. gjorde før chippen! dag og natt :D etter 4000rpm fyker den oppover gjevnt. kjører du med orginal magnetventil?

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår