Gå til innhold

Tim's A4 TQ - All Black Edition

Ranger emnet


TiM

Anbefalte innlegg

  • Svar 325
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja. Bedre å bytte den? Er vel sikkert det siden du spør. Hehe :-)

 

hehe. den orginale kan kødder seg etter chip. den holder trykket stødigere og lengre enn den orginale etter det eg har lest.

eg har hvertfall ikke noe trykkfalls problem me min, så eg e happy!

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAAA! :D endelig var pakken ankommet bergen! facelift forran og bak+noen fancy adaptere tror eg..

har bestilt 2 sett med baklykter av en eller annen grunn.. så da selges det unna et sett med facelift baklykter! tenkte å selge dem for 1300-1400 eller noe.. kom med bud om noen trenger:)

DSCF0336.jpg

 

DSCF0337.jpg

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var litt sweet å se hentelappen idag ja! har vært gjennom 5 uker med venting før eg fikk dem!

 

det som suger mest av alt, er at eg drar offshore i morgen. og idag har eg ikke mulighet til å montere noe:( kommer til å bli 2 laaaaange uker fremover. hehe

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bestille snart og. Blir da fra en ebay selger som har disse adapterene.

Audi A4 B5 - Facelift Scheinwerfer Adapter Kabel Set bei eBay.de: Lichter Leuchten (endet 18.04.08 20:28:57 MESZ)

Tror dette blir bedre enn å drive å klippe og skjøte.

Får da frontlykter, adapter og klare skjermblinkers for ca 1500,- INKLUDERT frakt.

A4 avant 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med nye lykter da:D'Jeg visste ikke at du kunne få adaptere engang jeg hehe, så mine er koblet på den old fashion way:p

 

eg så bare at det stod noe sånt som facelift adaptaschneine kleine blabla.. tok en sjans på at det var adaptere fra gammel til ny, og det var det og!

 

bare 14 dager igjen til montering! jeey

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

no er fronten demontert, alle pærer er satt i og lyktene skal på :D

 

MEN så så jeg at jeg koblet videre tåkelysene mine fra inni gamle lykten(siden de hadde tåkelys orginalt i dem).. den ledningen jeg tok fra der er helt svart. noen som vet hva farge det er på tåkelys ledningen før kontakten?

inn i kontakten er det 5 ledninger.. brun og gul er vel utelukket.

den jeg tror det kan være er en som er grå med svart stripe, det er den tynneste av ledningene. det også er en grønn og hvit og siste husker eg ikke fargen på.. :S

 

noen som kan hjelpe litt her før jeg begynner prøve og feile metoden? :P

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår