EirikA4 Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 no er fronten demontert, alle pærer er satt i og lyktene skal på :D MEN så så jeg at jeg koblet videre tåkelysene mine fra inni gamle lykten(siden de hadde tåkelys orginalt i dem).. den ledningen jeg tok fra der er helt svart. noen som vet hva farge det er på tåkelys ledningen før kontakten? inn i kontakten er det 5 ledninger.. brun og gul er vel utelukket. den jeg tror det kan være er en som er grå med svart stripe, det er den tynneste av ledningene. det også er en grønn og hvit og siste husker eg ikke fargen på.. :S noen som kan hjelpe litt her før jeg begynner prøve og feile metoden? :P Er jo bare å bruke et multimeter det, ikke verre enn det. da tar det deg 2min å finne det ut :D Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet April 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 ja.. men eg kjip og har ikke multimeter.. hehe. kanskje eg bare ska ta og kjøpe d en gang for alle.. får jo brukt for det i ny og ne :) edit: kjøpte meg et multimeter.. d var den hvite og grønne ledningen.. så no bærer d straks ned i garasjen for å fullføre det hele :D Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Kapp med måte ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet April 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 hehe ja d kan du si.. tror ikke eg har kuttet en millimeter for lite hvertfall! ska hive ut et par bilder no snart.. Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet April 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 noen bilder fra kveldens økt.. tar andre siden i morgen tidlig:D Byttet til xenon look i grøftelys Fått av fangeren Testet at alt av lys funket Og til slutt kuttet.. Tok meg nesten 2 timer med de dårlige dremel bitsene mine. Håper bare eg ikke har kuttet vekk for mye. Er på grensen Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 2 timer.. hehhe. brukte vel ca 45 sekunder med stikksag og metallblad.. men jeg tok til gjengjeld for lite så må ta det en gang til.. ser ikke ut til å være for mye kapp dette her.. husk å klin på no guffe så du slipper at det ruster. Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet April 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 hehe.. heldi du som har litt verktøy :P har hatt på masse zink på bilde der.. men har penslet over med lakk etterpå.. skal å kjøpe noen bedre bits no og fortsette faenskapen.. håper å være ferdig til kl 15.. Og så siden eg e i gang burde eg kanskje bytte baklyktene og :D Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 Blir nice dette her! Er det xenon match du har i på bildet? Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toodsie Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 Må sinken tørek lege eller? hehe.. heldi du som har litt verktøy :P har hatt på masse zink på bilde der.. men har penslet over med lakk etterpå.. skal å kjøpe noen bedre bits no og fortsette faenskapen.. håper å være ferdig til kl 15.. Og så siden eg e i gang burde eg kanskje bytte baklyktene og :D Siter Aim high http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/197414-little-red-riding-hood-sm-prosjekter-planlegges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet April 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 Bjørgvin: jepp! ble fett, men har ikke sett de lyse i mørket ennå. tror de blir litt blåere da :D Toodsie: zinken lot eg bare tørke i 15 min, før eg hev på lakk over der igjen.. men det står på boksen at det første laget trenger ca 45 min Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 Et tips til dere som skal kappe i metall med Dremel (eller ymse kopier), kjøp disse diamant skivene fra Dremel. De tåler mye mer enn de tynne skivene som knekker så vidt du ser på dem. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet April 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 fyrte på med biltema bits.. kjøpte to sett for 40 kr.. men de tålte overraskende mye.. no e hvertfall lyktene byttet og d ser jævlig mye bedre ut!! :D vet noen av dere om parklysene skal lyse sammen med nærlysene? syns d virker litt rart. gjør det på mine lykter hvertfall.. har ikke noen gode bilder av resultatet ennå.. men her er et par bilder uansett.. :) Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 skal vel lyse park og kjørelys sammen ja Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 Parklys og nærlys lyser samtidig hos meg. Parklysa lyser uansett egentlig. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet April 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 oki gudd shit.. d ser jævlig fett ut og :D får se når eg orker å ta baklyktene og.. hmm Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg