Gå til innhold

Tim's A4 TQ - All Black Edition

Ranger emnet

TiM

Anbefalte innlegg

no er fronten demontert, alle pærer er satt i og lyktene skal på :D

MEN så så jeg at jeg koblet videre tåkelysene mine fra inni gamle lykten(siden de hadde tåkelys orginalt i dem).. den ledningen jeg tok fra der er helt svart. noen som vet hva farge det er på tåkelys ledningen før kontakten?

inn i kontakten er det 5 ledninger.. brun og gul er vel utelukket.

den jeg tror det kan være er en som er grå med svart stripe, det er den tynneste av ledningene. det også er en grønn og hvit og siste husker eg ikke fargen på.. :S

noen som kan hjelpe litt her før jeg begynner prøve og feile metoden? :P

Er jo bare å bruke et multimeter det, ikke verre enn det.

da tar det deg 2min å finne det ut :D

EirikA4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 325
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja.. men eg kjip og har ikke multimeter.. hehe.

kanskje eg bare ska ta og kjøpe d en gang for alle.. får jo brukt for det i ny og ne :)

edit: kjøpte meg et multimeter.. d var den hvite og grønne ledningen.. så no bærer d straks ned i garasjen for å fullføre det hele :D

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen bilder fra kveldens økt.. tar andre siden i morgen tidlig:D

Byttet til xenon look i grøftelys

DSCF0385.jpg

Fått av fangeren

DSCF0386.jpg

Testet at alt av lys funket DSCF0387.jpg

Og til slutt kuttet.. Tok meg nesten 2 timer med de dårlige dremel bitsene mine. Håper bare eg ikke har kuttet vekk for mye. Er på grensen

DSCF0388.jpg

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. heldi du som har litt verktøy :P har hatt på masse zink på bilde der.. men har penslet over med lakk etterpå.. skal å kjøpe noen bedre bits no og fortsette faenskapen.. håper å være ferdig til kl 15.. Og så siden eg e i gang burde eg kanskje bytte baklyktene og :D

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må sinken tørek lege eller?

hehe.. heldi du som har litt verktøy :P har hatt på masse zink på bilde der.. men har penslet over med lakk etterpå.. skal å kjøpe noen bedre bits no og fortsette faenskapen.. håper å være ferdig til kl 15.. Og så siden eg e i gang burde eg kanskje bytte baklyktene og :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørgvin: jepp! ble fett, men har ikke sett de lyse i mørket ennå. tror de blir litt blåere da :D

Toodsie: zinken lot eg bare tørke i 15 min, før eg hev på lakk over der igjen.. men det står på boksen at det første laget trenger ca 45 min

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fyrte på med biltema bits.. kjøpte to sett for 40 kr.. men de tålte overraskende mye.. no e hvertfall lyktene byttet og d ser jævlig mye bedre ut!! :D

vet noen av dere om parklysene skal lyse sammen med nærlysene? syns d virker litt rart. gjør det på mine lykter hvertfall..

har ikke noen gode bilder av resultatet ennå.. men her er et par bilder uansett.. :)

DSCF0396.jpg

DSCF0392.jpg

DSCF0394.jpg

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider