Bjørgvin Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 Ser konge ut det der! Så det ble plug and play med adapterene? Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet April 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 jepp.. måtte bare koble meg på et annet sted med grøftelysene.. resten var plugg and play Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiole Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Dette ble bra Tim! Så utrolig bra ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toodsie Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Ser du har bytta sideblinklysa. Va det bare å knekke de gamle av med et skrujern eller någe? Siter Aim high http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/197414-little-red-riding-hood-sm-prosjekter-planlegges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Parklys og nærlys lyser samtidig hos meg. Parklysa lyser uansett egentlig. Jeg har kobla ut parklys pæra, mye kulere når det bare lyset ut av projektoren, og ikke hele lykta. Ser mye "nyere" ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 tror ikke eg kommer til å gidde å koble ut parklyset med det første hvertfall. syns d så fett ut :D ska muligens kanskje få på plass turbotryksmåleren og baklykter i morgen. men er så jævlig giddalaus for tiden, så ingenting er sikkert.. de blinkersene var på bilen når eg kjøpte den. men tror nok at beste måten å få de av på blir å tape et skrujern og vippe ut ja Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 da var endelig baklyktene byttet og koblet. har hatt litt problemer med en mongo skrue som ikke ville ut :P men den ga seg til slutt! takker også rune for tips ang. omkoblingen på lørdag var det seff en idiot som har vært borti fangeren forran på pass siden! grrrr!! det har resultert i noen saftige riper.. men ingenting er umulig, så d skal nok bli gudd igjen! og så klarte eg å drite meg litt ut når eg sku fikse låsen til bagasjelokket! knakk en liten plast del i åpnemekanismen(som møller sku ha 1500 for). den selges ikke separat, så det må kjøpes en helt ny lås bak!:( håper å finne noe brukt hiver ut noen bilder i morgen.. planer fremover er forhåpentlig vis å kjøpe org speilene til plogenA4 og så lakke rammen og ringene i grillen matt svart. tror d ska bli bra til slutt! Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 her er noen småbilder av ting og tang.. folk liker jo bilder så.. :D lyktene bak.. ripene etter en eller annen tulling har vært borti mr thomas i sin a4 tq.. nå med sotet grill og til slutt et bilde fra i dag. foto robin har fått seg sugekopp stativ, så vi måtte nesten ut å teste d! syns d ble jævlig fett :D Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Begynner å komme seg nå! :D Ganske fett det siste bildet der Synd det der med ripene =/ Men de så jo faktisk ikke så dype ut, kanskje du får fiksa det med sånn lakk stift? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Det siste bildet var råbra! Kult! Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Se der fikk du det til ja Tim, herregud som du har stresa med den lykta di. Jeg syns du skal fortsette på bilen jeg, ikke gi opp nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Se der fikk du det til ja Tim, herregud som du har stresa med den lykta di. Jeg syns du skal fortsette på bilen jeg, ikke gi opp nå.. hehe. eg gir aldri opp! gir d heller litt mer tid.. klarte jo då faktisk i går å være borti en bolejævel av en busk eller noe, som lagde en mini ripe fra front til bak på passasjer siden! men denne e så liten at den forsvinner når eg skal polere og shine litt. trenger bare penger til resten av bilpleiesakene :( og de ripene på siden forran skal eg prøve å lakke over med stift.. de går ikke noe dypt heldig vis. kommer sikkert noen flere bilder no snart :D Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 hmmmmm. no har eg fått et rart problem med bilen. det som er skummelt er at den varsellampen med utropstegn blinker og d piper som faen. det skjedde for førtse gang på fredag, da jeg kjørte i sikkert 5kmt på en humpete vei. hittil har den alarmen komt 6 ganger. hver gang når eg kjører over en hump! :S:S den piper og lyser i 3 sek ca, og så gir den seg. er tydelig vis noe som ikke liker risting. håper det er en sensor\måler som har dårlig kontakt eller noe i den duren. kubbet bilen og så litt over ting første gang alarmen kom, men fant ikke noe gale! noen som har opplevd noe lignende?? Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 sjekk om det er lite bremseveske ;) Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 sjekk om det er lite bremseveske ;) ja visst! der sier du noe. eg glemte å sjekke den på fredag! så no nettopp at den ligger på rett under minimum. då då forklarer vel d koffor alarmen kommer i opp\nedover bakker og humper. får fylle litt på i morgen og krysse fingrene :D takk for tipset Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg