Gå til innhold

Tim's A4 TQ - All Black Edition

Ranger emnet


TiM

Anbefalte innlegg

  • Svar 325
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest brunerune
Parklys og nærlys lyser samtidig hos meg. Parklysa lyser uansett egentlig.

 

Jeg har kobla ut parklys pæra, mye kulere når det bare lyset ut av projektoren, og ikke hele lykta. Ser mye "nyere" ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke eg kommer til å gidde å koble ut parklyset med det første hvertfall. syns d så fett ut :D

 

ska muligens kanskje få på plass turbotryksmåleren og baklykter i morgen. men er så jævlig giddalaus for tiden, så ingenting er sikkert..

 

de blinkersene var på bilen når eg kjøpte den. men tror nok at beste måten å få de av på blir å tape et skrujern og vippe ut ja

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

da var endelig baklyktene byttet og koblet. har hatt litt problemer med en mongo skrue som ikke ville ut :P men den ga seg til slutt! takker også rune for tips ang. omkoblingen

 

på lørdag var det seff en idiot som har vært borti fangeren forran på pass siden! grrrr!! det har resultert i noen saftige riper.. men ingenting er umulig, så d skal nok bli gudd igjen!

og så klarte eg å drite meg litt ut når eg sku fikse låsen til bagasjelokket! knakk en liten plast del i åpnemekanismen(som møller sku ha 1500 for). den selges ikke separat, så det må kjøpes en helt ny lås bak!:( håper å finne noe brukt

 

hiver ut noen bilder i morgen..

 

planer fremover er forhåpentlig vis å kjøpe org speilene til plogenA4 og så lakke rammen og ringene i grillen matt svart. tror d ska bli bra til slutt!

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er noen småbilder av ting og tang.. folk liker jo bilder så.. :D

 

lyktene bak..

DSCF0409.jpg

 

ripene etter en eller annen tulling har vært borti

DSCF0413.jpg

 

mr thomas i sin a4 tq.. nå med sotet grill

DSCF0412.jpg

 

og til slutt et bilde fra i dag. foto robin har fått seg sugekopp stativ, så vi måtte nesten ut å teste d! syns d ble jævlig fett :D

TimA4TQmoving.jpg

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der fikk du det til ja Tim, herregud som du har stresa med den lykta di. Jeg syns du skal fortsette på bilen jeg, ikke gi opp nå..

 

hehe. eg gir aldri opp! gir d heller litt mer tid..

 

klarte jo då faktisk i går å være borti en bolejævel av en busk eller noe, som lagde en mini ripe fra front til bak på passasjer siden! men denne e så liten at den forsvinner når eg skal polere og shine litt. trenger bare penger til resten av bilpleiesakene :(

 

og de ripene på siden forran skal eg prøve å lakke over med stift.. de går ikke noe dypt heldig vis.

 

kommer sikkert noen flere bilder no snart :D

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmmm. no har eg fått et rart problem med bilen. det som er skummelt er at den varsellampen med utropstegn blinker og d piper som faen.

det skjedde for førtse gang på fredag, da jeg kjørte i sikkert 5kmt på en humpete vei. hittil har den alarmen komt 6 ganger. hver gang når eg kjører over en hump! :S:S

den piper og lyser i 3 sek ca, og så gir den seg.

 

er tydelig vis noe som ikke liker risting. håper det er en sensor\måler som har dårlig kontakt eller noe i den duren. kubbet bilen og så litt over ting første gang alarmen kom, men fant ikke noe gale!

 

noen som har opplevd noe lignende??

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekk om det er lite bremseveske ;)

 

ja visst! der sier du noe. eg glemte å sjekke den på fredag! så no nettopp at den ligger på rett under minimum. då då forklarer vel d koffor alarmen kommer i opp\nedover bakker og humper. får fylle litt på i morgen og krysse fingrene :D

takk for tipset

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår