Gå til innhold

Tim's A4 TQ - All Black Edition

Ranger emnet


TiM

Anbefalte innlegg

  • Svar 325
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hey, hvem er det som har tatt de bildene..? likte de veldig godt...:P heheh

 

hmmm.. nei eg vet ikke helt.. du? hehe

 

drar til sjøss igjen i morgen. men neste fri blir d nok bare småmekk.. fikse små ting og tang, lakke grill, speil og leppen bak og ikke minst montere ttrykkmåler og muligens oljetrykk:) blipleie blir det nok masser av også

 

fant ut i dag at eg har en liten bremsæveske og en liten oljelekkasje som må finnes ut av..

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

hmm hmmm hmmmm.. ja d har skjedd bitte litt.. har ikke fått tatt noen bilder bare..

 

har som plogen sier fått på plass svarte speil og så har rammen + ringene forran i grillen blitt matt svart..

 

inni har eg fått i DLS RS5 slim frontsett og bygget kasse i reservehjulsbrønn (feriekasse). funker som bare d :)

 

d neste som står på agendaen når eg kommer hjem fra sjøen om en 12 dagers tid er:

redstuff klosser forran og bak (ligger å venter på meg hjemme)

registerreimbytte (ligger å venter på meg hjemme)

lakke kanaler og nederste leppe på bakfangeren i bilens farge

sote rundt med ca 40% og 20% film

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja du sier noe der.. skulle kanskje tatt meg en snartur innom et av treffene igjen ja.. må jo ha skiltplater etter hvert!

 

tror eg skal lakke kalipterne mine svarte for å fremheve de røde klossene.. svart å rødt passer jo fint sammen. liker redstuff fargen :D

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjem om 5 dager!

 

en liten update på hva som skal kjøpes å monteres i løpet av de neste månedene!

 

Lakke opp fanger å passasjerside skjerm for så å montere orginal rs4 netting i fangeren. muligens 8000K xenon i grøftelysene..

Lakke leppen bak og kanalene.. SKAL GJØRES I LØPET AV SEPTEMBER!

Har kjøpt meg eksos som skal hives på

Liten bremseoppgradering..

Har bestilt sotefilm til frontlykter og grøftelys. Har ikke sett det på en mørk A4 før. kan bli spennende å se hvordan det blir:D

Montere midtarmlene

Sote alt unntatt frontrute

Lurer på om jeg skal hive vinterdekk på RS4 felgene og få de pulverlakkert svart. Har sett det på en S4, og det ble rått

 

Noen som har noe mer som bør gjøres? Begynner å gå tom for ideer etter hvert.. Øyelokk= uaktuelt. Chrome greier= uaktuelt. Mer senk= muligens coils til våren. Zito GTR Black me polert kant= <3

M3 list= neeeeh. Bakrutesenkegreie= uaktuelt.

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en ganske komplett liste der Tim, Men jeg sier fjærn ringene bak, og få denne såkalte "neeeeeh" m3 listen. jeg syntes den gjør a4 rompa tøff og sportslig.. hmmm lakkere rs4 vinterfelga...hørtes ikke dumt ut:D

 

edit: åsen Rs4 fanger har du?

 

tror ikke eg gidd å ha M3 listen. men får se etter hvert om eg får mer sansen for den evt.. fangeren e fra rieger ABS plast om eg ikke tar feil..

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår