Gå til innhold

Tim's A4 TQ - All Black Edition

Ranger emnet

TiM

Anbefalte innlegg

får komme me en liten update i dag siden eg kjeder meg..

kjøpte meg shortshift i går.. kostet bare 500 :S denne skal monteres i dag eller i morgen. får nesten se siden eg mangler litt verktøy..

har også liggende sotefilm til alt av lys forran. men disse skal ikke på før eu godkjenningen e i boks!

klarte å påta meg ansvaret for 2x nye dører+ lakk på bilen til en kompis sist måned.. dermed så ble jo planene for bilen min satt litt på hold. hehe. så hvis noen har en bakdør førerside lancer 96 mod så skrik ut. audien fikk skade på fanger (heldig vis bare lakk) og passasjerside skjermen ble moderat modifisert :(

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 325
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg var ute i natten i sted å sku montere et short shift kit jeg kjøpte sist uke.. (http://www.turbofun.no/product/436080/_A4_B5_Shortshift.html) Det følger da ikke med noe monteringsguide, B&M har fjernet guiden fra siden sin og jeg har søkt opp og ned etter "how to's" o.l. uten lykke.

Her til spørsmålet: Er det slik at jeg må bruke den kulen som kommer med, eller går det an å bruke d som er nedi der fra før av? Vil jo helst bruke den kulen som følger med, men jeg så ingen måte å få ut den gamle dritten som er der fra før?? :S Om den skal dras ut med makt kommer husingen til å knekke frykter jeg..

forklaring2.jpg

forklaring1.jpg

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har montert samme short shiften i bilen min. Du bruker den nye kulen.

Jeg fulgte denne guiden http://a4mods.com/index.php?page=webcontent/pages/shortshifter.html

Alt var ikke likt men skjønte poenget ganske greit.

Hos meg skrudde jeg ut hele kula og staget samtidig som på den guiden så kula ble bytta uansett.

97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt

*91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. 1.5 time MINST.. men så hadde eg aldri sett nedi der før. sku eg gjort det om igjen hadde vi snakket 30 min MAKS! hehe

om det ikke e trangt nok, så e alt nedi der knivskarpt. kuttet meg sikkert 20 ganger..

neste blir eu ok og så hive på lyktesotingen fremme :D

en på photoshop forumet moddet på noen av de videre planene på bilen for meg.. syns d ble litt fett! resultat:

TimsA4TQringnescopy.jpg

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider