TiM Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 får komme me en liten update i dag siden eg kjeder meg.. kjøpte meg shortshift i går.. kostet bare 500 :S denne skal monteres i dag eller i morgen. får nesten se siden eg mangler litt verktøy.. har også liggende sotefilm til alt av lys forran. men disse skal ikke på før eu godkjenningen e i boks! klarte å påta meg ansvaret for 2x nye dører+ lakk på bilen til en kompis sist måned.. dermed så ble jo planene for bilen min satt litt på hold. hehe. så hvis noen har en bakdør førerside lancer 96 mod så skrik ut. audien fikk skade på fanger (heldig vis bare lakk) og passasjerside skjermen ble moderat modifisert :( Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 jeg var ute i natten i sted å sku montere et short shift kit jeg kjøpte sist uke.. (http://www.turbofun.no/product/436080/_A4_B5_Shortshift.html) Det følger da ikke med noe monteringsguide, B&M har fjernet guiden fra siden sin og jeg har søkt opp og ned etter "how to's" o.l. uten lykke. Her til spørsmålet: Er det slik at jeg må bruke den kulen som kommer med, eller går det an å bruke d som er nedi der fra før av? Vil jo helst bruke den kulen som følger med, men jeg så ingen måte å få ut den gamle dritten som er der fra før?? :S Om den skal dras ut med makt kommer husingen til å knekke frykter jeg.. Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Har montert samme short shiften i bilen min. Du bruker den nye kulen. Jeg fulgte denne guiden http://a4mods.com/index.php?page=webcontent/pages/shortshifter.html Alt var ikke likt men skjønte poenget ganske greit. Hos meg skrudde jeg ut hele kula og staget samtidig som på den guiden så kula ble bytta uansett. Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 aha! takk takk takk :D ska ned å prøve igjen etterpå då! kan lage en lite DIY på norsk eg då.. Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Du er så flink Timbaland!!!!!!!!!!!!!!!!!11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 hmm.. no e dritte ferdigmontert!!! værste knoteriet i historien.. etter 1.5 time me banning, steiking og 1 stk. oppkuttet hånd er giringen mer presis :D var vel egenltig verdt d.. ble ingen DIY like vel Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 hmm.. no e dritte ferdigmontert!!! værste knoteriet i historien.. etter 1.5 time me banning, steiking og 1 stk. oppkuttet hånd er giringen mer presis :D var vel egenltig verdt d.. ble ingen DIY like vel Short shift, vil det egentli bare si "kortere" girstang? Alså lavere? Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Kortere vandring ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Kortere vandring ja. Hmm.. Er det ikke like greit å bare kappe den orginale da?:P Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Hehe nei, vandring mellom gira. Kortere overføringer. Om du har ei girstang på 1 meter eller 10cm, må du likevel dra den like langt for å skifte gir.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Hehe nei, vandring mellom gira. Kortere overføringer. Om du har ei girstang på 1 meter eller 10cm, må du likevel dra den like langt for å skifte gir.. Ah, da så! Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Er litt herk med short shiften men 1,5 time da har du knota litt:O Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 hehe.. 1.5 time MINST.. men så hadde eg aldri sett nedi der før. sku eg gjort det om igjen hadde vi snakket 30 min MAKS! hehe om det ikke e trangt nok, så e alt nedi der knivskarpt. kuttet meg sikkert 20 ganger.. neste blir eu ok og så hive på lyktesotingen fremme :D en på photoshop forumet moddet på noen av de videre planene på bilen for meg.. syns d ble litt fett! resultat: Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Hvilke endringer er photoshoppet da? Har ikke sett orginalbildet.. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 .. fant det nå :) stilig! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg