Gå til innhold

Tim's A4 TQ - All Black Edition

Ranger emnet


TiM

Anbefalte innlegg

  • Svar 325
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe.. 1.5 time MINST.. men så hadde eg aldri sett nedi der før. sku eg gjort det om igjen hadde vi snakket 30 min MAKS! hehe

om det ikke e trangt nok, så e alt nedi der knivskarpt. kuttet meg sikkert 20 ganger..

 

Det er en emo selvkuttings jobb ja! Jeg sjekka bare den guiden først, brukte 45 min tenker jeg:) Aldri titta neddi der før:)

97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt

*91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frontlyktene kommer til å bli mørkere enn på d modda bildet. ellers så blir speilene lakket i bilens farge og ikke svart.

 

har fått gode tilbakemeldinger av den eldre generasjonen rundt i nærområdet også! "eneste rånebilen som ikke bråker så fælt" (jeg selv syns ikke den har så rånelook over seg men men..)

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorte ringer å gunmetal på felgene...nice:D

Spent på det med soting av frontlykter, visst du soter de så er det ikke mye som bryter det svarte foran, redd kankje lyktene mister litt av den nye looken til faceliften.. men vet aldri...

Kan se kjempe bra ut også:)

 

Eksosen min bråker noe for jævlig nå, hele innmaten i cat`en har løsnet høres helt jævlig ut på tomgang:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, skarlberg -det tar jo faktisk mindre tid å montere xenon enn å steike en grandiosa.

 

njaaa.. kommer vel da an på om ovnen er forvarmet eller ikke. om pizzaen er frossen eller har romtemp..

MEN jeg har hørt at det ikke er alt for store operasjonen å xenonifisere lyktene nei :P tingen er bare å komme i gang, noe som er lettere sagt en gjort!

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet hva de hullene er? eller skal de ikke være der?:O hehe

DSCF0314.jpg

 

i dag blir d nok chip! :D

 

Tenkte bare skulle infomere alle om hva disse hullene er til om det ikke er blitt besvart, ikke sett noe svar.

 

Hullene er for drennering om simringen/pakningen mellom girkasse og motor skulle lekke litt. Da fyller det seg ikke opp olje i clutchhuset. Det hadde vært lite kult med olje på clutchlamellen;)

 

Fy å fin A4, hvor kjøpte du "nettingen" til RS fangeren?

97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt

*91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår