Gå til innhold

Håvard's plass.Oppstart av Omega turbo S43

Ranger emnet

Bambo

Anbefalte innlegg

Ja da er det bare godsnakke litt da.

Er det noe du vil ha bilder av er det bare skrike ut.

Kan evnt komme noe nærmere deg med bilen å, møtes på halvveien eller noe.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 661
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bare ett par ting jeg lurer på.

hvordan er det med rust

og i disse vinterdager, varmeapparatet(ser så mange har kødd med dette)

skal prøve å godsnakke med lommebøkene mine her:P er det evt noe annet som bør gjøres? får jeg bil før lappen så kan jeg jo bare mekke på skolen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er veldig bra for rust.

Ikke standard rust i dørkanter engang.

Er noen flekker på h-bakdør i størrelse med knappenålshode. 4-5 stk.

Har vært en liten flekk som ca 1kr stykke på v-bue som tidligere eier har slipt å flekka for 2-3 år siden.

Varmeapparatet fungerer veldig bra. er mye bedre i den her enn i dne forrige. Noe tull med selve luft ventil justeringa på høyre side.

Men tror jeg har en ventil liggende. Så den byttes på 10 min.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ringt 4 stk på den i dag.

MEn 2 ville bytte bort søppel, å en mente den maks var verdt 25k pga den var så gammel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å si at den bilen er verdt 12.000 under det du har lagt den ut for er tull da! da må man jo skjønne at man ødelegger mulighetene for ett kjøp.

Får jeg overtalt faren min i skal jeg ha bilen om den er fortsatt er til salgs. Bare spørs om det tar 1 time eller uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg også skal selge så skal folk også fortelle meg hva bilen min er verdt uten og sett på dne. Blir smått irritert da

Ja ihvertfall uten å ha sett den.

Argumentet var att han hadde sett en 95 v6 med automat til 17 000kr for noen uker sia.

Men men.. Ble litt irritert kan en si..

hvard du har ikke lyst og bytte de brock felga mot noen 17 tum med helt nye vinterdekk? hadde vært gøy og ha brock sommer og vinter til omegan

Nja... syns de her er så ålreite. kjøpte å 2 nye dyre dekk på de i dag.

Syns 17" tar seg litt dårlig fram. kjørte på det i fjor på den røde stv. blir så breie dekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å si at den bilen er verdt 12.000 under det du har lagt den ut for er tull da! da må man jo skjønne at man ødelegger mulighetene for ett kjøp.

Får jeg overtalt faren min i skal jeg ha bilen om den er fortsatt er til salgs. Bare spørs om det tar 1 time eller uke..

Nei men er bare si fra det om faren din lar seg overtale.

Er han på glid er det bare få han til å ringe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ihvertfall uten å ha sett den.

Argumentet var att han hadde sett en 95 v6 med automat til 17 000kr for noen uker sia.

Men men.. Ble litt irritert kan en si..

Nja... syns de her er så ålreite. kjøpte å 2 nye dyre dekk på de i dag.

Syns 17" tar seg litt dårlig fram. kjørte på det i fjor på den røde stv. blir så breie dekk.

17 tum tar seg jo fram utmerket, kliss nye piggdekk på de. de ligger bare her og slenger pga jeg får de ikke på omegan pga coiloversene

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 tum tar seg jo fram utmerket, kliss nye piggdekk på de. de ligger bare her og slenger pga jeg får de ikke på omegan pga coiloversene

på fjellet her oppe var det ikke noe bra.

Dekk merke er det på de? Bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider