rioi Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Sliter litt med en gammel audi jeg har. Er en 85 modell Audi 90 med S4 motor. lettvektssvinghjul fra 034 motorsport sinterlamell diameter 240 mm trykkplate fra audi 200 20vt for 240 mm lamell Problemet er at sinterlamellen min har fått en skade og må repareres. Derfor tenkte jeg å bruke den orginale Audi 90 lamellen min. Derfor er spørsmålet om jeg kan bruke 228 mm lamell sammen med 240 mm trykkplate? Kan ikke bruke audi 90 trykkplate pga den ikke passer mot lettveksvinghjulet. Problemet blir jo at trykkplata er 6 mm bredere enn lamellen rundt hele. Skulle vel ikke skape problemer dette? Noen med innspill? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 det funka^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg