Mikael1977 Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Hei, meg igjen :) Ser at det er noen her inne som har lakkert listene rundt bilen (dører/fanger) Har dere gjort dette selv eller har dere fått det gjort hos en lakkerer? /M Mange planer, null penger...hehe Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Heisann. Ja noen av oss lakkerer selv og noen ikke, det koster fort litt når man skal lakkere litt, sånn helt uten og ha peil på hva en lakkerer ville tatt, så må du nok regne med ett par tusen lapper, er utrolig hva det koster og lakke små deler... RETT på meg hvis jeg hvis jeg tar feil her folkens... Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Skal det være pent så koster det vel fort litt penger... Har du foresten demontert lister noen gang? Eller vet du kanskje hvordan det gjøres? Skulle tro at listen blir ødlagt når man fjerner den men da er det vel sikkert bare at kjøpe nye...kan ju ikke koste alt for mange peng ;) /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Ikke lakker listene dine... de er plassert der ev en grunn... nemmelig svimete gamle alenemødre som slenger opp dørene sine... bilens er også MYE bedre ut med. da sortfargen gir kontrast i bilen som gjør at dens er lavere ut... uten sorte lister blir bilen seendes høy ut fra siden... Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LordPalo Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Ikke lakker listene dine... de er plassert der ev en grunn... nemmelig svimete gamle alenemødre som slenger opp dørene sine... Håper inderlig at du ikke jobber som kundekonsulent.. Har ikke sett et innlegg ifra din side der du ikke virker sur og spydig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Hehe... Han siger ju kun hva men mener og så er det opp til hver enkelte at ta en egen avgørelse. Jeg selv har ikke tenket over at bilen ser høyere ut med lakkerte lister....men å andre siden så liker jeg ikke det sorte streket som sitter på bilen nå :) /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Jada gutter, hehe.. Listene foraen og bak er det bare og vippe av i en av endene/hjørnene og dra forsiktig av, de på sidene er det en slaks dobbeltsidig teip på, ikke noen hull i dørene til noen fester, så vidt jeg vet da, men hvis du tar av de på dørene så får du søkk stripe hvis du skjønner hva jeg mener, sånn som på dette bilde... Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Ok takk Ole. Jeg skal ikke fjerne listene på siden, disse skal jeg kun lakkere. Takk for tipsen...får se når jeg får gjort dette. Vet du hvs det er mulig at "gjenbruke" sidelistene etter fjerning (ny teip er ju self. med i planen) eller må man kjøpe nye? /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Nei det går helt fint og bruke de etter at de er tatt av, må bare passe på at de ikke "brettes" når de taes av. Og det limet som sitter igjenn på dørene tar du vekk med enten varme pistol eller hårføner og en klut, bare pass på at du ikke varmer for mye om gangen da smelter lakken, og da blir det dyrt.... Varme litt gni med kluten varme litt gni gni gni OSV Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Jo takk, det med varming har jeg vært borte i tidligere men det endte ikke opp så vel (men man lærer litt hver dag, hehe) Skal kanskje gi meg på denne lille oppgaven når/hvis det blir bedre vær :) Takk igjen Ole, you rock! Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Vil anbefale deg å få hak i en sånn sak du setter i drillen. en en rund skive ca 1 cm tykk.. å laget av ca samme matriale som pussegummi(sånne viskelær man hadde på skolen) da forsvinner limrester å drit som bare det. LordPaolo. jeg er ikke bare negativ.. men advarer folk mot å endre noe som alerede ser bra ut. sett så UTROOOLIG mange dårlige forsøk oppigjennom. å ja jeg jobber opp mot kunder... men ikke hørt noe om at noen er missfornøyde... Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danniG Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 HAHA! ja smaken er som baken, alle mener forskjellig! alle har rett til å mene hva de vil her inne, og selv jeg har fått noen "krasse" kommentarer fra Cosworth87. men tar meg ikke nær av det. Gutten bytta sin lekre Octavia mot en gammel fiesta, det sier vel sitt:P ikke vondt ment kristoffer, men noen ganger kan det være lurt å holde kjeft:P Håper inderlig at du ikke jobber som kundekonsulent..Har ikke sett et innlegg ifra din side der du ikke virker sur og spydig... Siter Skoda Fabia 1.9 TDI 09 misubitshi evolotion 2 2.0T x omega 2.0 94 x baleno 99 1.6 4x4 x golf 1.8 94 x octavia 1.8t 99 EL - Dandy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 hahaha... Jeg har nå vertfall smaken i behold. Fiestaen er jeg 110% klar over at ikke er noen blomst. så derfor gidder jeg ikke gjøre noe med det. det blir som å sminke en gris:S men problemet er at mange uoriginale/hjemmemekka løsninger. ser ut som om noen har hengt kropsdeler fra en gris på jesse jane:P hahaah Å grunnen til at jeg bytta ut octaviaen er at selv om det var en KJEMPEGOD bil. Komfortabel. billig i drift. fin på langtur. enorm bagasjeplass.. Pen å se på. osv osv. så var den GØRR kjedelig å kjøre med den dvaskete styrefølelsen som alle bilene på den platformen sliter med. mangel på motoreffekt(90hk med boks) så syntes det var mye penger å legge i noe jeg kjedet meg i. Fiestaen kosta så si ikke en dritt, å de oppgraderingene jeg har gjort på den. var billige enkle. altså MYE morro for pengene. + at jeg savna litt det å ha noe å skru å fikse litt på. Skal ikke se bort fra at jeg kjøper octavia igjen. men når å hvordan er det ingen som vet... me at det ikke skla vere 90hk tdi er helt sikkert. å at fordelene med diesel blir mindre å mindre er også sikkert. så en RS når de blir litt billigere kanskje. hvem vet... Men du vet vel like godt som meg. daniel at når det er snak om lengre turer. til å fra jobben osv. savne jeg octaviaen som faen... men når det er snakk om ut å terrorisere småveiene utover mot sørumsand er fiestaen verdt nesten sin egen vekt i GULL Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet April 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Ja du får se til at få deg en RS... synes det er en god balanse mellom racing og hverdag :) Vet du foresten hvis det er mulig at få tak i stabiliseringsstag til TT-225 hk gjenom skoda? Prøver og at få tak i en Seat Leon Cupra leppe men aner ikke hvem som kan tenkes ha dette da Seat ikke eksisterer i nårwæj :) //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Cupra leppe kan jeg selge deg;) tenker du på stabstaget under bilen mellom bærebruene? det TT. GOLF R32. Leon Cupra R osv har??? det kan jeg også skaffe deg.. tenker du på selve stabstaget(anti roll bar) vil jeg anbefale deg eibach for da får du bak også. noe disse bilene virkelig trenger... ja er stadig vekk på titt etter en RS men vurderer å utsette det til høsten når jeg er ferdig som lærling. var dyrt nok å betale på 1.9TDI en jeg hadde. å da var drivstoffutgiftene vesentlig lavere:P Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg