Gå til innhold

Lakkering av lister...

Ranger emnet

Mikael1977

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja du får se til at få deg en RS... synes det er en god balanse mellom racing og hverdag :)

Vet du foresten hvis det er mulig at få tak i stabiliseringsstag til TT-225 hk gjenom skoda? Prøver og at få tak i en Seat Leon Cupra leppe men aner ikke hvem som kan tenkes ha dette da Seat ikke eksisterer i nårwæj :)

//M

Hvilken som helst VAG-forhandler får tak i alt fra VAG. Jeg har delenummer til alt mulig hvis du trenger.

Jeg tenker på det staget som man kan få montert rett bak motoren. Jeg vil ikke ha noe extra stag bak da jeg må få plass med barnevogn så det føles litt unødvendig at kjøpe Eibach kit da.

Hva er prisen på den Cupra leppen?

/M

Strutbrace til S3/TT kan fint skaffes fra en VAG-forhandler, men du må borre hull selv.

Et (Eibach) ARB kit (monteres under bilen) gjør bilen omtrent ugjenkjennelig, når det gjelder kjøreegenskaper! Hellanor skal ha SYKT mye for det. 6-7K eller no'! Kjøp fra UK.

Vidar - kverulerende eldre drittunge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte mitt på realcar ihvertfall og det er fra esparco:)

har ikke montert det ennå så veit ikke passformen. kosta 888kr.

tårn stag foan er bra men pass på høyden.....

panseret knekker hvis det er for høyt.

noen som kan få tak i lavt? ikke OMP.

ja takk til R leppe

Skoda Fabia 1.9 TDI 09

misubitshi evolotion 2 2.0T

x omega 2.0 94 x baleno 99 1.6 4x4 x golf 1.8 94 x octavia 1.8t 99

EL - Dandy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når det er modelltilpasset bør det jo passe.

hvis ikke bør han selgeren på realcar få det riiimelig hardt i retur et vist sted......

jobber du i dag daniel??

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haddejeg vert på jobben nå kunne jeg hatt den til kl 9 i morgen tidlig..

men bestiller jeg den før 10.40 i morgen har jeg den innen 14.30 i morgen. og etter 10.40 så har jeg den 9 på mandag.

prisen husker jeg ikke helt.. men tror det er 290 noe uten noen rab. å til dere her inne gir jeg så klart gode priser

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er grei.

hentes i grenseveien 67 på ensjø.

den er original på Seat leon cupra R.

passformen er grei den.. litt tilpassning må til. og den må skrues fast i fangeren under med karosseriskruer.

2012 octavia 2.0 tsi RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider