Gå til innhold

Lakkering av lister...

Ranger emnet

Mikael1977

Anbefalte innlegg

har laptop. trenger ikke vagcom da vi har vas på jobben.. men nå trenger jeg ikke noen av delene lenger da jeg kjører gammal driter av en ford.,

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja hørt noe om det... men å begynne å kødde med noe man har 0 peiling på med 0 kontroll over tingene er hjærnedødt..

skal man livemappe en bil bør man kjøre med bankesensor på ørene. bredbåndslambda. samt overvåkning av eksostemp.

vil istedenfor å chippe de primitive originalsprutene anbefaler jeg dere datasprut som heter Link RaceFix selger dette. utrolig hjelpsom flink kar.. link er også lattelig enkelt å mappe. å billig. ca 10000. å han er med å mapper for en grei penge.

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haddejeg vert på jobben nå kunne jeg hatt den til kl 9 i morgen tidlig..

men bestiller jeg den før 10.40 i morgen har jeg den innen 14.30 i morgen. og etter 10.40 så har jeg den 9 på mandag.

prisen husker jeg ikke helt.. men tror det er 290 noe uten noen rab. å til dere her inne gir jeg så klart gode priser

Jepp, fikk en god pris jeg og leveransetiden er ikke noe at klage over. "Bestillte" om mandagen og kunne hente den dagen etter...det er service!

Skal få den montert i helgen og skal da dokumenter litt...håper bare jeg får det til ;)

/M

Octavia vRS

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg aldri sjekket prisen på tt stag.. men om du vidar klarer hoste opp delenummer til i morgen skal jeg sjekke...

men at det ernoe serlig billigere en et sparco stag tvile jeg på......

2012 octavia 2.0 tsi RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sparco er ikke kjent for å lage drit som ikke passer da... selv sparco pro 2000 stolen min passet rett på originale ford skinnene i fiestaen min. hehe

2012 octavia 2.0 tsi RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men på en anen side hvorfor bruke realcar som fordyrende mellomledd??

ga det samme for foran+ bak til fiestaen som for bare bak fra kollevold/realcar/gundersen.. mye bedre å bestille fra england.. eventuelt se hva som er å få tak i i usa. da dollaren har blitt mindre verdt en pappiret den trykkes på.

2012 octavia 2.0 tsi RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bestilte omp stag foran. omp stag bak. 4 punkt trs sikkerhetssæler. samco slangesett til fiestaen. og div småplukk som et par kvadratmeter med varmeisolasjonsmatter, å jeg betalte ca 3000 med frakt.. også kom norske stat å skulle ha 950 til. men til sammenligning skulle kollevold ha 2800 for slangesettet,,, hehehe

2012 octavia 2.0 tsi RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg aldri sjekket prisen på tt stag.. men om du vidar klarer hoste opp delenummer til i morgen skal jeg sjekke...

host host

8L9 805 629 A (for S3) Det nr jeg bestilte på i sin tid.

8N0 805 629 B er fra TT, men jeg garanterer ikke hvordan det passer/om det passer.

Vidar - kverulerende eldre drittunge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bestilte omp stag foran. omp stag bak. 4 punkt trs sikkerhetssæler. samco slangesett til fiestaen. og div småplukk som et par kvadratmeter med varmeisolasjonsmatter, å jeg betalte ca 3000 med frakt.. også kom norske stat å skulle ha 950 til. men til sammenligning skulle kollevold ha 2800 for slangesettet,,, hehehe

Jeg har lignende historier på Koni og Eibach. (Som du jo vet.)

Vidar - kverulerende eldre drittunge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider