Gå til innhold

Klokken gikk feil vei

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Neida. De har nok stilt den, for da jeg skrev innlegget sto det 01:29. Dagen etter var det ordnet :)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...

Ja, det gjør den.. Men poster du en post i et under forum så den blir liggende øverst og vises i forum oversikten blir det noe tull.. Om du da f.eks poster kl 10.00, kan det plutselig stå at den er postet kl 09.00. Samme klokka skifter også dato en time for tidlig..

filleting er det men.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.bilforumet.no/mediaforum/212641-nyere-japanske-biler-nu-wave-cleant-4.html

Se der, eriksmil har klart det kunst stykket og poste to poster etterhverandre med ett døgns mellom rom på AKKURAT samme tidspunkt.. hehe. forsåvidt ikke noen kunst, MEN

I Natt når denne lå øverst i media forumet og dermed ble vist i forum oversikten Bilforumet - powered by vBulletin

sto det at den som ble postet i dag ble postet kl 01.03.. Jeg mener også ganske bestemt at den ble postet rundt kl 01.00.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det stemmer.... Men når jeg skriver denne posten og poster den og får lest den, da er klokka om rent 17.43.. Om jeg logger ut og leser samme posten så er den postet 18.43..

Med andre ord så er det ikke profil innstillingene mine det er noe feil med i og med at klokka på forumet og dataen min stemmer så lenge jeg er innlogget.. Men samtidlig ser du tydelig vis også riktig på dataen din så lenge du er innlogget.. samme når du ikke er innlogget?

blir ikke vintertiden på forumet aktivert for andre enn registrerte brukere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...