Gå til innhold

Den gyldne måke i Strømmen..

Ranger emnet

Turboed1

Anbefalte innlegg

Noen her som pleier å vagle innom / henge der? Var endel folk der når jeg var innom for en burger her om dagen,men så ikke en sjel med bilforumet-merke på vogna... :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen her som pleier å vagle innom / henge der? Var endel folk der når jeg var innom for en burger her om dagen,men så ikke en sjel med bilforumet-merke på vogna... :)

Tre spørsmål:

1. Lager ikke du din mat fra bunnen av?

2. Hvordan ser et Bilforumet-merke ut?

3. Burde jeg hatt et slikt merke?

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre spørsmål:

1. Lager ikke du din mat fra bunnen av?

2. Hvordan ser et Bilforumet-merke ut?

3. Burde jeg hatt et slikt merke?

Svar 1: Oftest,men siden Jeremy Clarkson fant ut at kulinariske utskeielser ikke er spesielt praktiske i bil,så er det burger når jeg er på rundtur,og ordentlig mat når jeg er hjemme.

2: Slike merker fantes ihvertfall før,hvor det sto "www. bilforumet . net" på...men det var riktignok når jeg var ung... kanskje Marius eller noen kan løpe igang de igjen?

3: Hvis de igjen kommer i omløp: Selvfølgelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar 1: Oftest,men siden Jeremy Clarksom fant ut at kulinariske utskeielser ikke er spesielt praktiske i bil,så er det burger når jeg er på rundtur,og ordentlig mat når jeg er hjemme.

2: Slike merker fantes ihvertfall før,hvor det sto "www. bilforumet . net" på...men det var riktignok når jeg var ung... kanskje Marius eller noen kan løpe igang de igjen?

3: Hvis de igjen kommer i omløp: Selvfølgelig! :)

Hvor ligger så Den Gule Kråke? Kanskje jeg har vært der uten å vite det. Eller så er jeg jo veldig begeistret for en robsburger da... :)

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ligger så Den Gule Kråke? Kanskje jeg har vært der uten å vite det. Eller så er jeg jo veldig begeistret for en robsburger da... :)
Ca førti meter til høyre for Shell i Strømmen.. Sant nok,Robsburgere virker.. :)

Men,er det ingen her som pleier henge rundt der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser det står en del folk der, men det virker som de seriøse står på shell og de med ferskt "rånekort" (les førerkort) står på den gyldne kråke

Med andre ord bør jeg kjøpe min burger og forflytte meg 40 meter,eller satse på en Pizzini eller 3.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enten det eller ta burgeren på Pizzeria da italia som er rett oppi gata
Det henger vel ikke så mye bilforumetfolk der inne? Ser for meg at noen ville kommentert det hvis man prøver å ta med bilen inn.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider