Villstyring Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Ca førti meter til høyre for Shell i Strømmen.. Sant nok,Robsburgere virker.. :) Men,er det ingen her som pleier henge rundt der? Jeg henger der døgnet rundt omtrent i diverse obskure kjøretøy..(som oftest i da skurk-mobile) Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Jeg henger der døgnet rundt omtrent i diverse obskure kjøretøy..(som oftest i da skurk-mobile) Da får du se etter en sliten,blå 123 stasjonsvogn med grå forskjerm og si hei ved anledning... :) Dvs,hvis jeg ikke kommer sammen med Eksos.. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Jeg henger der døgnet rundt omtrent i diverse obskure kjøretøy..(som oftest i da skurk-mobile) Jada...glatt i går kjære. Skal vi drikke øl og herje bmw i dag også? Jeg drikker, du herjer! Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Jada...glatt i går kjære.Skal vi drikke øl og herje bmw i dag også? Jeg drikker, du herjer! Be my guest! :D Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Får ta et lite møte på/utenfor robsrud ettervert vi da :D Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Får ta et lite møte på/utenfor robsrud ettervert vi da :D jeg og skurk er med! :D Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Hmm... Robsrudburger hadde vært ok... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Har vel vært der ja.. ;) Pleier å dra dit innimellom.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Bare ikke få bakhjula til å kjøre fra framhjula så jævlig seint er dere snille. Høres jævlig godt på andre siden av veien. Noen som vet hva åpningstidene er der nede? Virker jo som det alltid er stengt. Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Bare ikke få bakhjula til å kjøre fra framhjula så jævlig seint er dere snille. Høres jævlig godt på andre siden av veien. Noen som vet hva åpningstidene er der nede? Virker jo som det alltid er stengt. Er det mange som driver sånn der nå da? Er jo masse kål med veia der pga bygging overalt. Uansett så skal man selvfølgelig ta hensyn til folk som bor rundt der:) Jeg for min del driver ikke med sånne aktiviteter andre steder enn på Tryvann, men så er jeg veeldi nybegynner å da^^ Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Noen som vet hva åpningstidene er der nede? Virker jo som det alltid er stengt. Tror de stenger kl 2200 jeg gitt. Mulig de tror at åpningstiden kan reduseres proporsjonalt med hamburgerens gode smak... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Er det mange som driver sånn der nå da? Er jo masse kål med veia der pga bygging overalt. Uansett så skal man selvfølgelig ta hensyn til folk som bor rundt der:) Neei, det er ikke så mange akkurat nå. Det pleier å være litt på sommeren. Reodor: Ja, der har man forklaringen på at man alltid ender opp på Bislett isteden. De har i det minste åpent til leggetid. :) Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tin tin Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Jeg skal dit i kveld å prate bil hvis noen som vil. er der kvart på ti ca. Bjørnar 40224649 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Er det mange som driver sånn der nå da? Er jo masse kål med veia der pga bygging overalt. Trust me..det er en del som prøver seg..=P Ser tilogmed stadigvekk folk som hopper seg forbi kiwi pga uviten om at halve veien er borte..:) Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 På vei hjem fra byen i dag gikk jeg innom shell for å se om det var noen som kunne vippe meg hjem. Men hva så jeg!!!! Der var det tomt gett. Var ikke en sjel der! Skuffa ass. Ja ja. Da tjente han stakkars taxi sjaføren litt også da;) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg