Gå til innhold

Problem med hovedlysbryter...

Ranger emnet

McIver

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en -92 modell passat 2.0 i påsken. Den har gått bare 240000 og er i bra stand. Men 3 ganger nå har jeg oppdaget at hovedlysene på bilen har stått på når bilen har stått parkert. Når jeg går til bilen for å slå av bryteren og oppdager at hovedlysbryteren er avslått.. I tillegg er instrumentbelysningen og cupe-vifta på, nesten som om tenningen skulle være på. Det virker som om hovedlysbryteren har en kontaktfeil slik at lysene og alt det andre plutselig kan slå seg på, helt uten videre.

Er det noen som kjenner til dette problemet? Holder det å skifte lysbryter? ..og hvor mye koster den??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår