Izte Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Jeg har nettopp solgt min 1986 Nissan Laurel, men vurderer å kjøpe en annen. Noen som har noe erfarning med styling til disse? Finnes det i heletatt? Vil også gjerne se bilder av andre kule Laurel'er :) Siter www.auduns.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Kjøp det laurel med rekke6 diesel motoren. De går evig ved litt kjærlig pleie. Folk som har kjørt istykker Laureln sin tar ut motoren og setter i båter o.l når selve bilen har gidd seg. Sannsynligvis har du en motor som varer ut livet ditt. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Jeg har jo hørt at man skifter 2-3 karosseri på hver motor.... De er evigvarende Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Hmm.. En sort, senket, hellakkert laurel med 18" felger kunne jo vært litt kult da ;) Sota ruter helt rundt er også et must da. Jeg har lett mye etter nissanstyling, men aldri kommet over noe til laurel'en. Det er nok ikke den mest ettertraktede styling-bilen :rolleyes: ...men som sagt; motorene varer evig. Har sett flere drosjebiler som har passert en mill. km! Det er det ikke mange biler som gjør! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Styling? tøffe felger og senking, det er styling til den bilen Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Izte Skrevet November 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Hehe, høres ut som om at jeg blir nødt til å sveise meg noen egne spoilere :) For ikke å glemme rusten :\ Men er det ikke litt spesielle felgdim. på Laurel? Vanskelig å skaffe felger? Siter www.auduns.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Kan du ikke måle bagasjelokket på bilen din oppmot en stilig spoiler og se om den passer. Selv om det står A4 spoiler så kan den vel lett monteres på en Laurel bare den ikke stikker utenfor eller bommer på festet. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Izte Skrevet November 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Hmm, jo det kan jeg igrunn. Skulle også hatt senkesett til den, for kappa fjærer er ganske tragisk :\ Siter www.auduns.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Erbe her inne på forumet ratter en laurel med turbo fra tid til annen.. tror det skal være ca 225hk i den... og den er ganske så lav.. les kappet.. :D:D Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erbe Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Gøyeste bilen jeg har kjørt på lenge :) Siter http://300zx.kwn.no/300ZX.mpg (Høyreklikk, lagre som) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg