ClusterOne Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Er helt fersk når det gjelder photoshop, så jeg lurte på hva slags versjon dere anbefaler meg å bruke? Er ute etter ett program hvor jeg også kan lagre digitalbildene mine, som i ett "album", samtidig som jeg kan modifisere dem.. Er det forskjell på programmene man laster ned illegalt, eller dem man eventuelt må kjøpe? Mvh, Geir Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 jeg bruker versjon 7.0. etter det har det kommet 7.1(?) og 8.0 er den nyeste... 7.0 funker fint, bare å laste ned. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty^Dog Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 7.0 er knallbra, Photoshop CS er den nyeste versjonen, men på den versjonen jeg lastet ned så fungerte ikke tastatur-funksjonene som de skal, og da ble det helt håpløst å bruke :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 7.0:D :D Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet November 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Takk for hjelpen, da går jeg for 7.0 Regner med dette er riktig forum å be om brukerveiledning hvis jeg skulle kjøre meg helt fast?! Følger ikke akurat med noen brukermanual der jeg laster ned.. ;) Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by ClusterOne Takk for hjelpen, da går jeg for 7.0 Regner med dette er riktig forum å be om brukerveiledning hvis jeg skulle kjøre meg helt fast?! Følger ikke akurat med noen brukermanual der jeg laster ned.. ;) bare å spørre det;) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet November 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by ehrnst bare å spørre det;) Jeg lurer på om jeg må ha en drøss med plugins for å få dette til å virke?? Har fått lasta ned og installert Adobe ImageReady 7.0 og Adobe Photoshop 7.0, men jeg får liksom ikke gjort så jævla mye med bildene -annet enn å fucke dem opp.. Med photoshop album 1.0 greide jeg i det minste å fjerne røde øyner :D Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfAndreas Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 sjekk ut http://www.digimods.co.uk , der er det UTROLIG bra beskrevet om styling av bil! m'm Siter Burn rubber, not your soul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Hallo! Har et tips å komme med.. Jeg har brukt Ps og AI leenge....men jeg har lixom ikke giddi å bruke så mye tid på å lære meg dem i litt over gjennomsnittet og jeg har mye annet å bruke tida mi til....så jeg bruker PS elements...meget bra "veiledning" hele tida mens du jobber, bra valg muligheter, også lærer man fortere på denne måten. ciaO! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg