chrandn Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Hei jeg har akkurat kjøpt meg en boble men så lyser en rød lampe som det står en g inni er det ladinga og så liser det en lampe som sitter mitt på darshbordet som det er en b inni hva betyr det. er virkelig takknemlig for hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Gratulerer med en 70-talls boble. ;) Rød lampe G - Dette er lampa til generatoren. Om denne lyser bør du sjekke om reima er stram nok. Feilen ligger nok der enplass. Lampe B - Dette er lampa for bremsekretsene, om denne lyser så har muligens en av kretsene gått. Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrandn Skrevet April 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 takk for hjelpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg