Leif Harald Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Hallo, jeg lurer på hvor jeg kan få kjøpt m3 sjermer til en e30 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Hallo, jeg vet hvor du kan få tak i m3 skjermer til e30, riktignok glassfiber, men men BMW E30 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif Harald Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Hallo, jeg vet hvor du kan få tak i m3 skjermer til e30, riktignok glassfiber, men menBMW E30 tusen takk, men hva er forjsllen der det står framsjerm 500kr stk. til gatebil 700stk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 tusen takk, men hva er forjsllen der det står framsjerm 500kr stk. til gatebil 700stk Finishen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif Harald Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Finishen :) sorry, men hva mener du med det? vis jeg kjøper den "bilige" hva er forjsllen på den og den til gatebil da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 sorry, men hva mener du med det? vis jeg kjøper den "bilige" hva er forjsllen på den og den til gatebil da? Mere forarbeid for å få det fint :) = mindre sparkel og arbeid :D Men har selv slike "billige" skjermer til min, og det er ikke allverdens tilpassing og forarbeid.. Selv om jeg har bygd om mine da.. Kan jo se på det i linken i signaturen min . Er en volvo, men er deler fra samme fyren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif Harald Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Mere forarbeid for å få det fint :) = mindre sparkel og arbeid :D Men har selv slike "billige" skjermer til min, og det er ikke allverdens tilpassing og forarbeid.. Selv om jeg har bygd om mine da.. Kan jo se på det i linken i signaturen min . Er en volvo, men er deler fra samme fyren ok, takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif Harald Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 så ut som masse sparkling. så tror jeg dropper det. Stål sjermer da, noen som vet hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Sparklingen er jo kun pga. jeg har bygd mine om :) På de når jeg fikk de, så hadde det jo bare vært å vaske av de og legge filler og lakke :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif Harald Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Sparklingen er jo kun pga. jeg har bygd mine om :) På de når jeg fikk de, så hadde det jo bare vært å vaske av de og legge filler og lakke :) aa, okda. trodde de måtte tilpasses med sparkling osv jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steingal Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 prøv koed.dk de selger orginale m3 stål skjermer... Siter MY95 Subaru Impreza GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h l h Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Er ikke 800kr for front fangeren meget rimlig ? Er det ikke noe mer enn lakk og tilpassning som må gjøres ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg