Gå til innhold

Stenge tråder..

Ranger emnet


Silverboy

Anbefalte innlegg

hehe... må bare spørre...

hvordan er det mulig at man må stenge en tråd fordi det diskuteres så mye rart der?? Marius skrev jo at mange klaget og ville stenge den... altså.. da lurer jeg... hvorfor??

etter min mening blir det som å klage på at nabo'n over gata knuller for mye i stua, der man har innsyn.. (hehe.. sett no mer Loppa??)... fordi det tar opp for mye av din tid eller no...

altså.. man MÅ ikke stå der og se på hver gang.. og man MÅ ikke lese den tråden om man synes det blir for dumt...

 

etter min mening var det ikke no drittslenging på personlig nivå i den tråden som ble stengt nå... Tråder som inneholder slike ting er jeg enig i at skal stenges...

tråden inneholdt jo faktisk ganske mye saklig informasjon, og begynnte til og med å nærme seg en "rematch"... synd..

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

hehe... må bare spørre...

hvordan er det mulig at man må stenge en tråd fordi det diskuteres så mye rart der?? Marius skrev jo at mange klaget og ville stenge den... altså.. da lurer jeg... hvorfor??

 

Må si meg enig med silverboy der marius!!

1992 skyline R32

1994 s13 gpsports driftebil

 

x1992 mazda mx5 turbo

x1991 nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo en og annen post der som var over kanten etter min mening, f,eks av MK5 RS 2000, men det er nå engang slik at når muntlig fremstillingsevne kommer til kort kommer neanderthalerinstinktet frem i alle - bare synd noen får det frem så altfor tidlig. De bare driter ut seg selv allikevel.

 

Litt spøkefullt har jeg en annen teori for at tråden ble stengt også jeg da ;) Tror det falt enkelte litt tungt for hjertet at en illusjonen var i ferd med å briste litt i kantene. :D

 

:peace:

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

Fordi når tråden ender opp i å diskutere noe annet en hva som er topic er det på tide å lage en ny tråd. Hvis det skal være en VAG vs Ford vs Japansk generelt kan man lage en ny tråd om det.

 

Alternativt kan dere slette/avvise poster som avviker fra topicen kanskje ?

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Det var jo en og annen post der som var over kanten etter min mening, f,eks av MK5 RS 2000, men det er nå engang slik at når muntlig fremstillingsevne kommer til kort kommer neanderthalerinstinktet frem i alle - bare synd noen får det frem så altfor tidlig. De bare driter ut seg selv allikevel.

 

Litt spøkefullt har jeg en annen teori for at tråden ble stengt også jeg da ;) Tror det falt enkelte litt tungt for hjertet at en illusjonen var i ferd med å briste litt i kantene. :D

 

:peace:

 

Netopp!

 

Angående den spøkefulle illusjonen....

 

haha jeg skjønner hva du sikter til og jeg må si du tar feil :D

Men så var det bare en spøk...! Kan du finne noe sted hvor jeg har tatt parti med de enkeltes teorier om hva som skjedde?

 

 

:hug:

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

 

Netopp!

 

Angående den spøkefulle illusjonen....

 

haha jeg skjønner hva du sikter til og jeg må si du tar feil :D

Men så var det bare en spøk...! Kan du finne noe sted hvor jeg har tatt parti med de enkeltes teorier om hva som skjedde?

 

 

:hug:

 

Vakke deg jeg mente pusen min :D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg svært enig med silverboy. En diskusjon er heller ikke ferdig før alle sagt det de skulle, dvs når folk slutter å poste. I dette tilfellet ble det på slutten bare gjentakelser, og er derfor tildels enig i stengingen.

 

Men det var jo ikke mange av postene som ikke omhandlet supra og/eller RS4 vel?

 

Sletting av poster er jeg sterkt imot, greitnok for de som er inne på forumet flere ganger til dagen og får med seg posten(e) før de blir slettet, med hvis man skal lese hele tråden og det er slettet flere plasser blir det en oppklippt tråd, det er jo hver post som holder den sammen. Seff ikke alle poster som er like saklige da, men litt humorinnslag er jo gøy det og.

 

Men uansett stengt eller ikke var den tråden kraftig ferdig diskutert, livet går videre, men det var jo litt moro og da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by erling

 

Sletting av poster er jeg sterkt imot, greitnok for de som er inne på forumet flere ganger til dagen og får med seg posten(e) før de blir slettet, med hvis man skal lese hele tråden og det er slettet flere plasser blir det en oppklippt tråd, det er jo hver post som holder den sammen.

 

 

Posten til Gringo av ønske etter han selv på IRC. Han ønska å slette den så han kunne lage

 

denne tråden ;)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg her helt enig med Marius her....

 

At diskusjoner sporer av topic kan være greit noen ganger men når det skjer ofte blir det bare plagsomt, spessielt for de som lager en tråd.

 

Zatzy er et bre eksempel på at tråder går til dass hele tiden og det er ikke noe morro.

Lag heller ny tråd, det tar 10sek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

 

 

Posten til Gringo av ønske etter han selv på IRC. Han ønska å slette den så han kunne lage

 

denne tråden ;)

Ja, fikk med meg det. Gjorde sikkert ikke no at den ble sletta, tenkte litt mer generellt da, det som Loppa forslo om sletting. F.eks. når det er kraftige diskusjoner på gang og en person føler seg overkjørt eller angrer sine poster, så sletter han/hun dem. Vanskelig å se sammenhengen da. violin

Menmen, det er jo et fritt land. :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man skulle begynne å slette alle poster som kommer utenom topic istede for å stenge så kan det bli en del jobb, og noen må bestemme/dømme hva som skal slettes og ikke...

 

Men selvfølgelig, det er bedre å slette en post enn å stenge tråden.

Hvis feks. posten til Red D på 'Quicksilver vs. 1.8T' tråden hadde blitt slettet med en gang så kanskje det ikke hadde sporet av :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Hvis man skulle begynne å slette alle poster som kommer utenom topic istede for å stenge så kan det bli en del jobb, og noen må bestemme/dømme hva som skal slettes og ikke...

 

Men selvfølgelig, det er bedre å slette en post enn å stenge tråden.

Hvis feks. posten til Red D på 'Quicksilver vs. 1.8T' tråden hadde blitt slettet med en gang så kanskje det ikke hadde sporet av :rolleyes:

 

Hehe hindret sannheten fra å komme frem er vel upassende i en diskusjon, synes du ikke :D:D:D

 

Om du er uenig kvalifiserer ikke til sletting så lenge innholdet er seriøst - og det var det.

 

:D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår