960T6 Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Hei, er det noen som har gode tips/linker til ettermarkedsdeler til Mopar? Tenker først og fremst på deler til en Plymouth Roadrunner 1970 mod. Og om det i det hele tatt lages noe til disse, som bremser, hjuloppheng ol... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 KS Auto Parts tlf 47417282 Han har resturert biler og skaffet seg kontakter i USA. Henter nye og brukte deler. Eller du kan se på Welcome to YearOne Bremser og hjuloppheng er det enkleste å skaffe. Andre ting kan være værre. tips meld deg inn i WPC Club of Norway så får du hjelp der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 KS Auto Parts tlf 47417282Han har resturert biler og skaffet seg kontakter i USA. Henter nye og brukte deler. Eller du kan se på Welcome to YearOne Bremser og hjuloppheng er det enkleste å skaffe. Andre ting kan være værre. tips meld deg inn i WPC Club of Norway så får du hjelp der! knall! din 68' på bildet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Den rusthaugen står og venter på resturering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 å..hehe. 68' Charger og 70' Roadrunner er etter min mening de tøffeste Mopar-bilene. Er den så ille rusta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dart360 Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Firm Feel lager mye til Mopar Mopar high performance suspension products, Mopar high performance torsion bars, Mopar high performance sway bars, Mopar suspension kits, Mopar steering kits, Mopar tubular upper control arms, Mopar leaf springs, Mopar high performance suspension and Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet April 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 takker igjen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Ja bagarsjerommet og bakskjermmene er tesil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Ja bagarsjerommet og bakskjermmene er tesil hehe ok.skal ikke selge vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Vel tanken har streifa meg men jeg har lyst på slik bil og det er vansklig å finne en 68 charger med bigblokk hvis jeg selger denne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Vel tanken har streifa meg men jeg har lyst på slik bil og det er vansklig å finne en 68 charger med bigblokk hvis jeg selger denne ok. kikker på ebay en del, blir nok en tur over dammen etterhvert :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg