Gå til innhold

Bestilling av bilstereo(USA)-bestilt

Ranger emnet

acemaster

Anbefalte innlegg

Skal bestille meg stereo i løpet av uka og da tenkte jeg skulle spøre folk om det jeg tenkte å kjøpe var bra!? :)

-** PRICE DROP! ** Hifonics BXi 1606D - 550 watts RMS x 1 chan. @ 4 Ohms / 1100 watts RMS x 1 chan. @ 2 Ohms / 1600 watts x 1 chan. @ 1 Ohm • Super D-Class Topography • Bass Remote • 95 dB - , Car Amplifiers, Mono Subwoofer Amps - Sonic Electronix

-Crunch PZi 175.4 - PowerZone Series-Channel Class AB Car Amplifier • 175W x 4 chan. @ 4 ohms • 250W x 4 chan. @ 2 ohms • 500W x 2 chan. Max • PZi. MOSFET Pulse Wave Modulated Power Supply For Instant Maxx Current Output • Silver Preamp RCA outputs -

-[/url]

-2xhttp://www.sonicelectronix.com/item_4281_Alpine+SWR-1242D+-TYPE+R-.html

-XO Vision Express CA156XB (BLACK) - 2.0 Farad • 24V Maximum voltage • LED Voltage display • 203°F (95°C) Maximum temperature • Polarity protection • Gold plated terminals • COLOR: BLACK - , Car Installation & Accessories, Capacitors, 2 - 2.9 Farad -

-Pioneer TS-A6992R - 5-way 6" x 9" Speakers • Aramid fiber reinforced IMPP woofer • Two silver film dome Super Tweeters • 80 watts RMS • 460 watts Peak • Sensitivity: 93 dB - , Car Speakers, 6" x 9" Speakers - Sonic Electronix

-Alpine SPS-400 - 4" Type S Series Car Speakers • 170W Max • 55W RMS • Poly-mica cone woofer • Rubber surround • 3/4" Silk dome tweeter • Optimized air-flow design • Affordable premium quality upgrade to your factory audio system - , Car Speakers, 4"

-Jensen VM9312 - Motorized In-Dash 7" TFT-LCD Touchscreen Monitor with DVD, CD, MP3 Multimedia Playback and Wireless Remote (VM-9312) - , In-Dash Head Units, Receivers, In-dash DVD Players (with monitor) - Sonic Electronix

Sånn, da skal alt være her :) Lurer på hva jeg skal gjøre med de subbene der? En kompis sier at jeg bør kjøre de i 1ohm, men vet ikke helt jeg? skal jeg bare gå for 2sånne i 2ohm kansje?

Hilsen acemaster

Audi 80 92mod. 2.0l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ser greit ut, men hifonics forsterkern, og crunch forsterkeren har jo ikke så værst pris i norge heller lengre. ser ikke noe på dvdspilleren om at den er sonefri, så da får du mest sannsynlig ikke til og spille norske dvd`er på den (sone 2)

Har hørt at de går an å spille norske dvda me spilleren der :) bare å velge sone 2 eller hva de heter :P

Men de jeg lurer på er angående disse subbene? noen som kan hjelpe meg litt med det eller forklare meg hvorfor jeg bør gå for 4ohm i stedet for 2ohm ? hva er forskjell og sånt?

Hadde egentli tenkt meg, å kjøre de 2subba i 2ohm :)

Audi 80 92mod. 2.0l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får man forsterkeren ned i 1 ohm bør man velge subber der man kan koble til 1 ohm, får mye bedre trykk i subbene siden blokka leverer mer power i 1 ohm. har 2 stk alpine type r subber koblet i 1 ohm i golfen min å det spiller meget bra og er ren og fin lyd :)

- 2003 VW Passat TDI 4-motion

X 2003 VW Golf TDI 4-motion (RIP)

X 1999 Audi A4 1.6

X 1977 Opel Ascona B 1.9s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får man forsterkeren ned i 1 ohm bør man velge subber der man kan koble til 1 ohm, får mye bedre trykk i subbene siden blokka leverer mer power i 1 ohm. har 2 stk alpine type r subber koblet i 1 ohm i golfen min å det spiller meget bra og er ren og fin lyd :)

Okei, har du samme subba som jeg tenkte å kjøpe eller? jeg ser det fins 2 sorta av den me 2doble 2ohm spor og 2doble 4ohm spor, hvis jeg velger den me 2doble 2ohm spor kan jeg sette den ned i 1ohm?

Er gaske grønn på disse greiane her .... :P

Audi 80 92mod. 2.0l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme subbene.. har 2x4 ohm subbene.. disse kobles til 1 ohm ved å paralell koble spolene.. + til + og - til - :)

Hvor mange RMS watt får disse subbene i 1ohm da? :)

Den forsterkeren jeg tenkte å kjøpe ? skal den kunne dra disse 2 i 1ohm ? den har vist 550watt i 4ohm så de blir forlite for begge subba , hadde jeg kjøpt disse men 2x2ohm da hadde jeg klart å kjøre de siden den forsterkeren yter 1100watt i 2ohm.

Litt usikker på de, virka litt forivrende :P

Når de blir oppklart bestiller jeg straks :)

Håper på et par svar så jeg skal være sikker på disse greiane her :)

Hilsen acemaster

Audi 80 92mod. 2.0l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligheten for å spille norske DVDer er da vel ikke så voldsomt farlig. Du brenner jo sikkert uansett kopier av DVDene du skal ha i bilen, slik at du slipper å ripe de opp. Om du gjør dette med DVDShrink, kan du fjerne/forandre sonen på kopien. :)

Har tenkt å kjøpe meg en ipod og sette noen filma der hvis jeg appsolutt skal se på film, som egentli kommer til å bli lite av :P

men hvis noen hadde svart meg på det forige spørsmålet angående subba og forsterker hadde de vært fint :)

Audi 80 92mod. 2.0l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken frakt valgte du? Har du fått pakken enda? :)

har valgt UPS Worldwide Expedited, ble 380dollar sånn ca. men en del ting som blir sendt til meg også :)

Pakke ble ikke sendt enda nei, hvorfor vet ikke jeg. Står International Verification på ordre status! blir sikkert sendt snart siden de allerede er betalt med visa :)

Audi 80 92mod. 2.0l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har det stått slik da? :P fikk solgt spilleren min, så bestilte derfra selv! Stått slik i to dager nå, noe som skulle være "maks" i følge siden... Kjedelig å være uten spiller :P

Har stått sånn siden 4. altså 4daga men de var helg også da! men sendte en mail til de, uten at jeg har fått svar(enda) får håpe de sender snart, gleder meg :)

Audi 80 92mod. 2.0l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en kompis som bestile komplett stereo derfra i forgje uke, ifølge han ble ordren hans kanselert fordi de holdt på å slå seg sammen med en annen bedrift og derfor tok det litt lengere tid før de fikk behandlet ordrene.. :)

- 2003 VW Passat TDI 4-motion

X 2003 VW Golf TDI 4-motion (RIP)

X 1999 Audi A4 1.6

X 1977 Opel Ascona B 1.9s

Lenke til kommentar
Del på andre sider