Gå til innhold

Offisiell trailer fra Drift Day #1

Ranger emnet

Shakotan

Anbefalte innlegg

Nå er den ute. Traileren for videoen som vil komme fra Drift Day#1. Videoen har arbeidstittel Kamikaze Drifters Volume 1 og som det antyder er det den første i det som forhåpentligvis vil være en rekke filmer fra forskjellige driftingarrangementer.

Foruten en halvtimes reportasje fra Drift Day vil det være en haug med syke bonusklipp. Hva med drifting på våt vei med en Hyundai H1 kassebil? Eller et slags forsøk på drifting med en Fiat 500? Test på hvor sidelengs man kan kjøre en fartsprøve i rally uten at det går "åt skogen"? For ikke å snakke om de tidligere ikke omtalte, ikke-eksisterende klippene fra en rundkjøring på Gardermoen der kameramannen ligger bak i kassebilen og undertegnede ligger i sladd noen centimeter fra kameralinsa!

Mass moro altså! Filmen vil koste 199,- på DVD og 149,- på VHS og vil forhåpentligvis være tilgjengelig før jul. Filmen kan forhåndsbestilles ved å sende meg en mail på fredrik@prodriver.no. Så snart http://www.kamikazedrifters.com er ferdig vil det selvsagt også være mulig å kjøpe filmen der :)

Last ned traileren (15MB, wmv)

Mvh

Fredrik Sørlie

Kamikaze Drifters

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. sitter og laster ned nå..

menne.. 15 mb, ikke 5 :)

Gleder meg..

Edit etter å ha sett den:

iiiiik! Den var rå!!! :D :D :D :D

FSR: Jeg er stor fan! Pen drifting!

Skal du få det til en gren innen motorsport i norge? Hadde vært rått!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Andeeh

Hmm.. sitter og laster ned nå..

menne.. 15 mb, ikke 5 :)

Gleder meg..

Edit etter å ha sett den:

iiiiik! Den var rå!!! :D :D :D :D

FSR: Jeg er stor fan! Pen drifting!

Skal du få det til en gren innen motorsport i norge? Hadde vært rått!! :D

Ooops... Har fikset nå.

Hyggelig å høre at du setter pris på det jeg prøver å få til. Jeg skal forøvrig i et møte med NBF på onsdag og jeg jobber for at det skal bli en helt egen gren. Forhåpentligvis vil det kunne la seg gjøre ganske raskt, for jeg tror virkelig dette er noe vi trenger i Norge! :D

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte greier FSR!! Høres ut som om dette blir kjempe bra!!

Stå på!

Var det en av dere som kjørte subaru til spydeberg i går? Den som stod så fint parkert ute i grøfta? En kamerat av meg som sa at han som kjørte den hadde en gul "kamikaze Drifters" jakke på seg...

---- Power is nothing without control----

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lethal

Flotte greier FSR!! Høres ut som om dette blir kjempe bra!!

Stå på!

Var det en av dere som kjørte subaru til spydeberg i går? Den som stod så fint parkert ute i grøfta? En kamerat av meg som sa at han som kjørte den hadde en gul "kamikaze Drifters" jakke på seg...

Det hørtes ut som Kenneth Moen.

Han er iallefall en ekte Kamikaze drifter...

Et under at ikke Rexen han kjørte på rudskogen døde el.no

(eksosanlegg som gløder innvendig er varmt...) :P

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nope-mx3

Det hørtes ut som Kenneth Moen.

Han er iallefall en ekte Kamikaze drifter...

Et under at ikke Rexen han kjørte på rudskogen døde el.no

(eksosanlegg som gløder innvendig er varmt...) :P

nope-mx3

hehe.. håper han hadde sperre på den Imprezan, stod nemlig med et forhjul og et bakhjul over bakken:D

---- Power is nothing without control----

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pudding

det ser så naturlig ut når corollan din ligger sidelengs Fredrik, du må ut med armen og ned med vindu og lage mer show tror jeg

:D

He he, ja det ser nesten ut som at den skal være sånn. Merkelig. Må nok røffe opp stilen min litt, men vet ikke om jeg klarer det. Er perfeksjonist vet du. Må treffe på millimeteren for å bli fornøyd. Slik som du ser forhjulet tangerer den andre høyresvingen etter langsiden når du holder kameraet ut av vinduet er bra. Kenneth er litt mer upolert der. Ser kanskje mer spektakulært ut. Men så har vi litt for lange svinger her i norge da. Får liksom ikke kastet bilen brutalt rundt slik som de gjør i Japan. Blir mer liggende å skli. Får slenge noen kroppsdeler ut av vinduet neste gang ;)

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by FSR

Det var faktisk en kompis av Kenneth som kjørte. Både jeg og Kenneth har jo vett på å ta en kald en for å hylle vår første verdensmester i Rally! :D

Og det er ikke sperre på Imprezaen, men den kom seg opp allikevel. Sto ikke sååå fast.

Jostein Dorifto GT3 champion?

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
Nå er den ute. Traileren for videoen som vil komme fra Drift Day#1. Videoen har arbeidstittel Kamikaze Drifters Volume 1 og som det antyder er det den første i det som forhåpentligvis vil være en rekke filmer fra forskjellige driftingarrangementer.

Foruten en halvtimes reportasje fra Drift Day vil det være en haug med syke bonusklipp. Hva med drifting på våt vei med en Hyundai H1 kassebil? Eller et slags forsøk på drifting med en Fiat 500? Test på hvor sidelengs man kan kjøre en fartsprøve i rally uten at det går "åt skogen"? For ikke å snakke om de tidligere ikke omtalte, ikke-eksisterende klippene fra en rundkjøring på Gardermoen der kameramannen ligger bak i kassebilen og undertegnede ligger i sladd noen centimeter fra kameralinsa!

Mass moro altså! Filmen vil koste 199,- på DVD og 149,- på VHS og vil forhåpentligvis være tilgjengelig før jul. Filmen kan forhåndsbestilles ved å sende meg en mail på fredrik@prodriver.no. Så snart http://www.kamikazedrifters.com er ferdig vil det selvsagt også være mulig å kjøpe filmen der :)

Last ned traileren (15MB, wmv)

Mvh

Fredrik Sørlie

Kamikaze Drifters

Finnes det en mirror av denne traileren?

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider