Gå til innhold

Janp87 Chrysler Neon amerikansk plastrakett

Ranger emnet

Janp87

Anbefalte innlegg

Ikke mye å snakke om av orginal støydemping i taket.

IMG_0533.jpg

IMG_0534.jpg

Så var det på med den velkjente STP'en men gikk fri og siden "Lyd på hjul" også var fri så måtte jeg bruke Dynamat i stedet, vil nok holde meg til STP siden det både er tykkere, billigere og greiere å ha med å gjøre.

IMG_0535.jpg

Men så var taktrekket litt kjedelig, så da var det bare å finne fram Kontaktlimet, pensler og sort CS

IMG_0546.jpg

IMG_0532.jpg

IMG_0541.jpg

IMG_0542.jpg

Begynte litt forsiktig siden jeg ikke har trukket noe større enn putene på bakdøren før.

IMG_0543.jpg

IMG_0544.jpg

IMG_0547.jpg

Ferdig til instalering 8)

IMG_0548.jpg

IMG_0549.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Starta på strømoppsettet, skal kjøpe meg et SPV44 til, slik at jeg har nok strøm:)

IMG_0556.jpg

IMG_0557.jpg

"Tiedown" med stingerlogo og trukket med rød comfort suede

IMG_0563.jpg

IMG_0567.jpg

IMG_0568.jpg

IMG_0570.jpg

IMG_0574.jpg

IMG_0575.jpg

IMG_0576.jpg

IMG_0578.jpg

IMG_0580.jpg

Monteringsplate for ene forsterkeren og subkasser.

IMG_0551.jpg

IMG_0554.jpg

IMG_0558.jpg

Begynt på plata som skal ligge over batteriet, skal trekkes i svart Comfort suede når jeg kommer så langt.

IMG_0583.jpg

IMG_0586.jpg

IMG_0587.jpg

IMG_0588.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får ting gjort! det er helt sikkert. kjempebra prosjektråd med masse bilder. det liker jeg. blir jo utrolig bra resultat også:) jeg begynte å lydisolere bruksbilen min med dynamat. tok kofferten da gadd jeg ikke mer he he. er mye jobb.

- 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil

- 1985 vw golf 16v gasser prosjekt

- 1994 volvo 850 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veeeldig bra ut dette. Så bilen din utenfor skolen her om dagen forresten, så ut som en skikkelig prosjektbil, sånn det skal være ;) Audi'n holder jeg på å montere senkesett på nå, fikk også sommerfelgene mine her om dagen, ikke så alt for ulike dine, bare i sølv :)

» [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995

» [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått gjort litt i dag og:)

Instalert bakre tårnstag, monter det nye SPV44 skal koble sammen batteriene med kobberskinne som jeg ikke har fått enda.

IMG_0648.jpg

IMG_0649.jpg

Begynt helt på nytt med subkassene, kun gulv og front som blir i mdf, siden det ikke funker så bra å bruke polyester når det er kaldt ute. har jeg laget en pappkonstruksjon som skal trekkes med irma og så kan jeg ta det med inn for å herde etter at jeg har lagt på polyester og glassfiber.

IMG_0651.jpg

IMG_0658.jpg

IMG_0659.jpg

IMG_0660.jpg

IMG_0661.jpg

IMG_0663.jpg

IMG_0664.jpg

IMG_0667.jpg

IMG_0668.jpg

IMG_0669.jpg

IMG_0670.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stp: Installbay.no

Dynamat: lyd på hjul(lokal bilstereobutikk i bodø)

Fatmat: Ebay.com

Jeg anbefaler alle andre å bruke enten STP eller Dynamat. Siden Fatmat'en var så dårlig at jeg vurderer å rive opp det jeg la i gulvet og bruke Dynamat istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ca 5 blå i dag så det ble ikke gjort så veldig mye, men greide å komme så langt at begge subkassene er klar for glassfiber og batteriopsettet er mer eller mindre ferdig.

IMG_0672.jpg

IMG_0674.jpg

IMG_0675.jpg

IMG_0676.jpg

IMG_0677.jpg

IMG_0679.jpg

IMG_0680.jpg

IMG_0681.jpg

IMG_0683.jpg

Ca slik jeg ser for meg å ha Kondensator og sikring, får se det ann etter hvordan forsterkerne blir montert.

IMG_0684.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått pappkonstruksjonene med Fleecepledd, så da er det mer eller mindre klart for polyester, tenkte at et lag polyester på fleece'en med et lag glassfiber utpå der, så burde det være sterkt nok til å rive av pappen og så legge 2/3 lag glassfiber på utsiden av kassen.

IMG_0687.jpg

IMG_0689.jpg

IMG_0691.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider