Gå til innhold

Janp87 Chrysler Neon amerikansk plastrakett

Ranger emnet

Janp87

Anbefalte innlegg

Got something done this weekend to, started to build housing for 6"9" and an amp to put in the trunk lid, so far i have got the frame, and next is to start put on some fibreglass :D

P4130058.jpg

P4130057.jpg

P4130056.jpg

Got the senter panel painted and installed kill switches in the ashtray, not hooked up to anything yet so its kind of rice atm :P

P4130042.jpg

Starting to get all summer and what not, so i took a few pics in the sun :) Got my rim's on aswell :D

Orgfront1.jpg

Orgfront3.jpg

Orgbak2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Neste innkjøp blir nye Kyb GR2 dempere Og eibach sportline senkefjærer i tilfelle dere lurte :wink:

Har fått gjort littegrann i dag og før det begynte å regne... Ferdig med glassfiber på frontfangeren dvs forsterket på innsiden i dag.

Har begynt å sparkle litt for å få bort gliper mellom fronten og skjermene. samt sparklet litt på det ene sideskjørtet...

P5030058.jpg

P5030059.jpg

P5030060.jpg

P5030061.jpg

P5030056-1.jpg

P5030057-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster ca 4000 + mva å få sprøytet frontfanger og sideskjørt, dvs at jeg må gjøre det meste forarbeidet selv uansett.

Så jeg skal lakke med boks selv, da sparer jeg ca 3000.- og kan kjøpe meg nye dempere og senkefjærer, noe jeg må ha, bare må ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Got some filler on the the corners of the bumper, i put on a wery thick layer so you might see some minor running :roll:

But the good news is that it's nearly ready for primer, just a bit of sanding and bondoe. And the wheater is perfect to paint in so i can finally get some work done :D

P5190056.jpg

P5190057.jpg

P5190058.jpg

P5190060.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider