Gå til innhold

Janp87 Chrysler Neon amerikansk plastrakett

Ranger emnet

Janp87

Anbefalte innlegg

Koster ca 4000 + mva å få sprøytet frontfanger og sideskjørt, dvs at jeg må gjøre det meste forarbeidet selv uansett.

Så jeg skal lakke med boks selv, da sparer jeg ca 3000.- og kan kjøpe meg nye dempere og senkefjærer, noe jeg må ha, bare må ha...

hehe,, fant plutselig ut at jeg hadde mer lyst på ecu og eksomanifold enn Dempere og fjører?? da blir det + X antall gamp istedet for lav bil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fikk på første lag grunning i dag, mest for at det skal være lettere å se små ugjevnheter og få de pusset/sparklet. Skal våtpusse fangeren i morgen og så blir det mer grunning og så er det bare lakk og klarlakk igjenn 8)

P5200061.jpg

P5200062.jpg

P5200063.jpg

P5200064.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten ferdig med tilpasningen av sideskjørtene,, Så nå kan jeg snart starte med å sparkle og pusse og sparkle og pusse og sparkle og pusse etc slik at de blir klar for lakk 8)

Har også kjøpt inn litt STP for å prøve å bli kvitt litt ulyder...

sdf.jpg

P5260058.jpg

P5260059.jpg

P5260060.jpg

P5260062.jpg

P5260061.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hittil i dag har jeg pusset litt på frontfanger, tatt den av og driver på med siste finish. Lagt på et lag sort (forhåpentligvis siste og) og venter bare på at det skal herde så jeg kan legge på klarlakk. Dette hadde ikke vært nødvendig hvis jeg hadde vært litt flinkere når jeg lakkerte første gangen. men sånn går det når man ikke er så erfaren pluss driver på i en mørk og støvete garasje...

Det som jeg finner litt glede i nå er at etter at jeg har fått på klarlakken så er det bare noen timer me P2000 og en polering unna at finishen er der jeg vil ha den :)

P5310059.jpg

P5310062.jpg

P5310063.jpg

P5310064.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Both sub boxes are ready for fibreglass, so i'm soon done with the box'es but there is an enourmous amount of work to do before im finished with the trunk install :roll:

And i'm finished fitting the sideskirt's, need a bit of bondoe and sanding before they are ready for paint tho...

P6020056.jpg

P6020057.jpg

P6020061.jpg

P6020060.jpg

P6020059.jpg

P6020058.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Progress atlast :P

Got the MPP PCM mounted, going to test new topspeed and what not this WE, obviusly without breaking any laws :roll: :lol:

The pacesetter will haveto wait a week or two since there are many other things i need to do before a Track weekend on the 13 - 15 June...

Got a thin layer of primer on the sideskirt's just to easier see what need's more bondoe and such, it's so easy to miss something when it's 3-5 different colors...

PS: The pictures looks better than IRL.

P6040059.jpg

P6040057.jpg

P6040058.jpg

P6040056.jpg

P6040060.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider