Gå til innhold

Janp87 Chrysler Neon amerikansk plastrakett

Ranger emnet

Janp87

Anbefalte innlegg

• Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

Her er nå noen bilder av bagasjerommet slik det er nå, blir nok ikke store forandringer nedi her. Skal bare bolte fast subkassa, og lage noen deksler for å få det litt penere og dekke over poler på kondis og forsterker.

P7120118.jpg

P7120120.jpg

P7120119.jpg

Har maskert bakfanger, skal lage bakfangerlippe selv.

P7120121.jpg

Har også kjøpt meg et nytt verktøy :twisted:

P7120122.jpg

fikk en pakke med litt splen og div fra IB i dag:df:

Så da gikk jeg igang med å støydempe førerdøren, og skal begynne på å bygge litt om på dørene og.. Her er bilder det som er blitt gjort hittil i dag.

SUNP0027.jpg

SUNP0029.jpg

SUNP0030.jpg

SUNP0032.jpg

SUNP0034.jpg

SUNP0035.jpg

Her ser dere hvordan dørpanelet ser ut fra fabrikk, skal nok få litt fetere utseende på det ja:bd:

SUNP0028.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du ferie eller? satan for en ståpå mentalitet du må ha viss ikke.. men ser bra ut dette stå på.. bare sørg for å få forseglet all byggskum og sparkel da dette trekker vann viss det får muligheten til det og smuldrer opp.

Mine biler:

Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal)

Chrysler Neon 1995 (amcarneon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hva er det?:P Nei slikt har jeg ikke råd til, dårlig med ferielønn fra militæret:(

Når jeg er ferdig med å legge på glassfiber skal jeg skrape ut så mye som mulig av byggskummet, for å ikke drasse på så mye dødvekt. Men hadde ikke tenkt å forsegle det, men nå tror jeg at jeg skal gjøre det ja(så takk for tipset:) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider