Gå til innhold

Janp87 Chrysler Neon amerikansk plastrakett

Ranger emnet

Janp87

Anbefalte innlegg

sunes det ser litt merkelig ut med orginal fangern som skrår inn nede, og leppa du lager skrår ut :/

Men artig og se at du gidder og lage dette :)

I know, skal se hvordan det blir med lakk, hvis jeg ikke blir fornøyd blir det endret til neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vel da har jeg brukt støpeplast for første gang...

Kunne nok ha lagt litt mer arbeid i det når jeg la på støpeplasten, men skriver det opp som startvansker :P...

Så blir det pussing og mer sparkling ut denne uka, og forhåentligvis lakk før neste helg en gang...

SNP0001.jpg

SUNP000-1.jpg

UNP0004.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt noe feil med min:D

Tror de har fått litt ufortjent dårlig rykte.

Man hører selvfølgelig ikke om alle de som kjører uten problemer.

Men hvis alle hadde likt samme type bil ville det ha vært ganske kjedelig inne på forumet her da:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er virkelig spent på hvordan denne fangeren blir seende ut :D

Og du bør virkelig vurdere å prioritere senkesett, ser litt snålt ut med biler om er bygget ned mot bakken, men har 30cm mellom hjul og hjulbuen :)

Stylingen bygger ikke så mye ned egentlig.

Sideskjørtene er ikke lavere enn kanalen, frontfangeren er 5cm lavere enn org frontfangeren men høyere enn bunnpanna. Bakfangere bygger ganske mye ned, men så var også org fangeren veldig høy.

Men jeg skjønner hva du mener, Senking(coilovers hvis jeg har råd) og 17" felger kommer når jeg får feriepenger neste år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stylingen bygger ikke så mye ned egentlig.

Sideskjørtene er ikke lavere enn kanalen, frontfangeren er 5cm lavere enn org frontfangeren men høyere enn bunnpanna. Bakfangere bygger ganske mye ned, men så var også org fangeren veldig høy.

Men orginale fangere og kanaler er ofte en god del mer avrundet enn hva slike stylinggreier er, så da ser det på en "bygget ned" ut uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men orginale fangere og kanaler er ofte en god del mer avrundet enn hva slike stylinggreier er, så da ser det på en "bygget ned" ut uansett.

Enig, men poenget mitt var at jeg skal senke, og at stylingen jeg har satt på ikke begrenser for hvor mye jeg kan senke bilen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider