Laaars Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Fikk denne kommentaren fra en kar... Jeg tror det er flere folk her i Norge som er vintersport frelst enn bilfrelst,jeg for min del synes Rally er sånn på grensen til å være harry og rånete,hvis det er noen bilsport som jeg liker(og som er mye større en Rally) så er det F1!! :D Noen som er enige? :rolleyes: Han vet tydeligvis ikke hva harry og rånete er... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by Laaars Fikk denne kommentaren fra en kar... Noen som er enige? :rolleyes: Han vet tydeligvis ikke hva harry og rånete er... Heh, bilforumet er nok ikke rette sted å spørre folk om detta..... ;) Men selvfølgelig er ikke rally harry!! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erbe Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Jeg liker rally, dvs at det må være harry :D Siter http://300zx.kwn.no/300ZX.mpg (Høyreklikk, lagre som) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Veldig uenig...rally er morro! Til og med farmor, en pensjonert bankdame på 82 liker Petter Solberg. :D Du kan jo prøve å spørre på diskusjonsforumet på hegnaronline.no eller noe sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Finnes ikke noe harry med bilsport.... Fotball Derimot er Harry. I fotball bruker man baller i bilsport trenger man baller:D Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Fotball er bare så utrolig mainstream harry! På linje med Sputnik+danseband greatest hits. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ossen Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Værste jeg har hørt...rally harry? herregud.. Hvis det er noe som er harry er det fotball og andre hjerneløse sporter.. Tror ikke en her på forumet er enig med duste-dudens utspill.. Regner med at solbergs vm tittel hever interessen for rally og det er bra!! Kanskje vi får mer motorsport i mediene.. lov å drømme.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikfr Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Originally posted by ossen Værste jeg har hørt...rally harry? herregud.. Hvis det er noe som er harry er det fotball og andre hjerneløse sporter.. Tror ikke en her på forumet er enig med duste-dudens utspill.. Regner med at solbergs vm tittel hever interessen for rally og det er bra!! Kanskje vi får mer motorsport i mediene.. lov å drømme.. Tv2 skal vist begynne å sende fra rally vm går det rykter om og da blir det forhåpentlig hvis litt lengre sendinger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Originally posted by henrikfr Tv2 skal vist begynne å sende fra rally vm går det rykter om og da blir det forhåpentlig hvis litt lengre sendinger Og enda mere reklame. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Originally posted by henrikfr Tv2 skal vist begynne å sende fra rally vm går det rykter om og da blir det forhåpentlig hvis litt lengre sendinger Sendingene produseres av ISC og TV 2 kjøper, legger på norsk kommentator, og sender! Det blir i 2004 fem-seks min. på fredag og lørdag, og femti minutter på søndag! Dette er ferdigproduserte sendinger, som er like i flere land, og bl.a sendes på Eurosport! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Hvis Rally er harry, så er jeg heeeelt klart harry!! Oxo er det jo det at man kan ikke bli noe mann allerede er..... :D Heller harry enn sossete! Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg