Flasher Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Hva er en grei måte å feilsøke en kjølevifte på? vet att vifta virker, men den starter ikke, får liksom aldri signal.. hmm? Bilen er en daihatsu applause 89, som går varm.. heh :( Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 På radiatoren din er den en thermobryter. Altså en bryter som slår inn på en viss grader. Ta av kontakten der og koble de ledningene sammen, da skal vifta starte. Gjør den ikke det er problemet i selvest vifta. Men vær ytterst forsiktig, vifta kan skade deg hvis du har fingre eller ting i nærheten ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 sitter den på selve radiatoren? hmm.. *sjekke* sikker? Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Jeg mener å huske at den gjør det, men nå ble jeg plutselig ikke 100% sikker. Hvis den ikke gjør det sitter det en kontakt nærme termostathuset.... tror jeg heheheh.... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 finner ingenting jeg.. vifta vet jeg att virker, for den har jeg koblet rett på batteriet, og den fyrte.. men er fortsatt intressert i hjelp angående hvor duppedingsen som kobler den inn sitter.. Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 følg slanger fra blokka/radiator. Skal sitte en "duppedings" der et sted. Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg