jonarnes Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Var i Vilnius i Litauen denne helga, og besøkte selvfølgelig det svarte markedet. Dette markedet har et rykte på seg å ha en del tyvegods. Dette var den eneste norske bilen som jeg fant der. Noen som kjenner den igjen ??? Siter - Subaru Legacy BC 1,8GL 1990 - Subaru Legacy BC 2,2GX 1992 "Vinterbilen" - Toyota Celica 2,0GT ST162 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Trist syn! Går ikke ann å sette inn reg.nr. på en internettside å finne ut navn på eier osv da? Så søke etter telefonnr til eier, ringe og si hvor bilen er. Tror det hadde blitt en VELDIG lykkelig eier som får vite hva som faktisk har skjedd med bilen. Hadde ihvertfall jeg blitt. Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Eieren er en dame fra Drammen... kanskje si i fra at bilen hennes står i LT? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 "Informasjon ikke tilgjengelig for øyeblikket" fikk jeg. Har du navn eller telefonnummer til eieren kan jeg alltids ta en telefon :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Navn og bosted får du ved å sende REGNR *bilens registreringsnummer* til 2282. Ut i fra dette burde det være mulig å finne telefonnummeret også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Sykt Rart at ikke noen fra Norge drar ned dit en gang i blandt Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 jeg blir imponert at de får bilene i mellom toll osv. MED skiltene på! da har du nerver av stål eller er STOKK dum... men dem får det jo til så..alacocaina men åssen kan dem tjene på den bilen når den er så inni grasstusta maltraktert? Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xkari Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 BILEN MIN!! Tusen TUSEN takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 2, 2008 Rapporter Share Skrevet April 2, 2008 Bare å dra ned å hente tilbake nå! :) Må være helt jævlig å ikke vite hvor bilen bar blitt av :S Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Om noen hadde hatt baller, kunne man startet et firma som driver med akkurat dette.. drar ned til land som f.eks lt og polen, og henter tilbake stjålede biler.. en haug eks. KJK soldater eller noe slikt :p Politiet gjør jo ikke en dritt.. de sitter bare og henlegger alle slike tyverier.. Eventuelt kunne dem blitt litt mer grundige på grensene og sjekket dette.. Men who gives a crap. Skal man ned og hente bilen, ta med en bunch tilbake så får dem smake sin egen medisin! :-) Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 BILEN MIN!! Tusen TUSEN takk! Hei. Blir det slik at du drar ned og henter bilen? gi oss litt oppdateringa ang saken. hva politiet har gjort for å finne bilen. osv.. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Om noen hadde hatt baller, kunne man startet et firma som driver med akkurat dette.. drar ned til land som f.eks lt og polen, og henter tilbake stjålede biler.. en haug eks. KJK soldater eller noe slikt :p Enda en potensiell forretningside for f.eks. Espen Lie. Plutselig ville tittelen "bilmegler" fått enda en betydning:D. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Enda en potensiell forretningside for f.eks. Espen Lie. Plutselig ville tittelen "bilmegler" fått enda en betydning:D. Kanskje en svært innbringende jobbmulighet for arbeidsløse torpedoer her i landet også... hender det er penger i å jobbe i utlandet :D. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Lurer på hva dem hadde gjort, om eieren av bilen drar ned, med vognkort del 2 og dokumentasjon / bilder med skiltnummer, etc om at bilen er hennes. "This is my car, and now im getting it back". Står 5 bøse torpedoer med bling bling bak henne og knytter nevene.. stakkars litauerene måtte jo tatt malekosten og springt til pokker i vold :p Ja til foretak som henter tilbake stjålede biler! :-) Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xkari Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Heihei, ville bare takke for at du sa ifra om bilen min. Men saken er at jeg kræsja i Norge, og pappa har kontakter i Litauen, så¨det er derfor vi sendte den dit. Men ¨når jeg så dette, trodde jeg noe galt hadde skjed.. Men jeg har snakket med dem. Bilen står på ett avlukket område. og venter på deler. Den skal snart tilbake til Norge. Er litt skeptisk selv, men det er visst i orden. Vi får håpe at den kommer tilbake like hel, eller kanskje enda bedre:) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg