Figgi Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 hvor kan jeg finne slike dørdeksler som er på bilde 3 her. Takk for svar Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 du lager dem Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 min bil ja.. hehe de på første bildet der er faktisk orginale polo dører.. litt seinere i prosjektet ser du noen jeg har laga, mye enklere og bedre :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 dayum...jeg kanke slikt, bare husker at noen her på forume viste meg hvor jeg fikk kjøpt de. men husker ikke hvem eller hvor:( Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Transmedia International - www.transmedia.no men som sagt på PM, det blir billigere og finere å lage selv, evt få noen til å lage for deg Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Gammel tråd, men vil bare si at du sparer 1500 kroner på å kjøpe disse lommene hos Møller. De tar 500,- inkl frakt fra Tyskland! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Sparer og sparer... en viss prisforskjell på ABS-plast og MDF er jo logisk nok. Forøvrig også helstøpte dørtrekk i fiberglass på gang... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Sparer og sparer... en viss prisforskjell på ABS-plast og MDF er jo logisk nok. Forøvrig også helstøpte dørtrekk i fiberglass på gang... Regner med du (med nicket ditt) representerer Transmedia. Om jeg kjøper dørlomme fra Transmedia- Er det plugg and play? Altså bare å skru høytaleren fast? For den jeg fikk fra møller, hadde alt for stor "sirkel" til høytaleren min. Måtte til med noe hobbygreier i dørtrekket og det ble ikke bra lyd av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallern Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Trådstarter har bestilt dørdeksler fra Transmedia. Bestile vell for rundt 2mnd siden. Svarer ikke på mail heller. Bruker det å ta så lang tid? Siter 1999 Subaru Impreza GT wagon 1999 Mazda 626 (konebiln) 1989 BMW 520i (arbeidsbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Av og til kan det skje dessverre, men heldigvis sjelden... de kom ikke med på forrige sending fra Italia, og på den siste nå var det såpass mye at det må gå langs landeveien og ikke med fly. Men ønsker han dem fortsatt, skal vi da dekke frakten på disse, ser det har gått over en måned nå ihvertfall... :) Har forøvrig ikke fått noe mail utover den besvarte fra april... men mailserveren vår (og nettserveren) hadde store problemer tidligere i Mai her, så lassevis av mail har ikke kommet frem til oss dessverre. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Sparer og sparer... en viss prisforskjell på ABS-plast og MDF er jo logisk nok. Forøvrig også helstøpte dørtrekk i fiberglass på gang... ville ALDRI hatt noe sånt i bilen min :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Klovnster: Sendte deg PM idag! Fikk du den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 jupp.. svarte jeg ikke? ehe *svare en gang til* Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg