Hansien Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 har vell strengt tatt satt meg som krav og prøve GT5 før jeg vurderer på å kjøpe spillet. (Og ps3!) Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 killzone 2 og metal gear solid serien er egentlig nok for meg men.. penger er prioriteringer noe dritt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt5Drifter Skrevet Juli 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 Hvis du synes prolouge-driftingen er umulig så må du nok bare stå på å øve.. for når du mestrer den er det veldig morsomt.. Jeg har øvd i 1 år, å jeg er nå Norges 2. beste gt5-drifter på rankingene.. :) - Øving gjør mester Ps: Jeg er 13 år.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 (endret) Har endelig fått prøvd prologue litt :) Kommet til klasse 1 no. Steike grafikken er blitt bra med 1080p :D Eneste eg synest mangler som har manglet gjennom hele serien er muligheten til å knuse bilen og du må betale for å fikse opp igjen før du kan dra ut på banen igjen. Og motorlydene er fremdeles skikkelig dau som resten av GT serien. En av de få tingene NFS serien har fått til og det er motorlydene og hvordan de forandrer seg etter diverse modifiseringer. Her listen over alle bilene som kommer hittil: http://www.ultimatecarpage.com/forum/gaming/33712-gran-turismo-5-a.html Endret Juli 29, 2009 av Thomas S Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabbi Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 Syyyyykt mange biler, lett at jeg kjøper meg ps3 om et par lønninger +g25 ratt:) Siter <-'VåtSokk'-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 Hadde til og med problemer med alle bilene på GT4 :D Men er vist "bare" litt over 300 biler som er emd i begynnelsen. Resten kan lastes ned så blir ikke så voldsomt mye å holde styr på :) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabbi Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 Hehe ok. Jaja, morro uansett:D Siter <-'VåtSokk'-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Har endelig fått prøvd prologue litt :) Kommet til klasse 1 no.Steike grafikken er blitt bra med 1080p :D Eneste eg synest mangler som har manglet gjennom hele serien er muligheten til å knuse bilen og du må betale for å fikse opp igjen før du kan dra ut på banen igjen. Og motorlydene er fremdeles skikkelig dau som resten av GT serien. En av de få tingene NFS serien har fått til og det er motorlydene og hvordan de forandrer seg etter diverse modifiseringer. Her listen over alle bilene som kommer hittil: http://www.ultimatecarpage.com/forum/gaming/33712-gran-turismo-5-a.html Ja jøss.. Listen er jo bare 2 år gammel.. Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Ja det tar sin tid dette :( Er et eller annet med PS3 spill og utsettelser :( Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabbi Skrevet Juli 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Hehe, i dag er dagen. Bruke 6000 kr for ps3, g25, gran turismo og kanskje slenge på en stol . Eller bruke pengene fornuftig? ;p Siter <-'VåtSokk'-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Juli 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Hehe, i dag er dagen. Bruke 6000 kr for ps3, g25, gran turismo og kanskje slenge på en stol . Eller bruke pengene fornuftig? ;p Bruk pengene på noe fornuftig.. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabbi Skrevet Juli 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 hmm, fornuftig blir: En audi 80Q vinterbil og ps3 :P. Kjøpe i morgo tror eg;p Siter <-'VåtSokk'-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Jeg hadde heller valgt en 360 og Forza 3 i oktober... Og G25'en er avleggs. Det du trenger er Fanatec.de ;) Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Skal du ha 360 må du huske at det høres ut som bilene på Forca har en sinnsyk kjølevifte. Å nei, stemmer det! Er bare 360 som bråker sånn :D Du får heller prøve FOrza først og liker du fremdeles GT serien bedre tar du seff PS3 og GT5 Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Nye 360er bråker mindre enn de første som kom ut. I tillegg kan spillene installeres på harddisken og bråker den mindre enn PS3. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg