a-u-d-i_s-4 Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 hei- var og handla med en volvo amazon i helgen,bilen er en 69mod og har behov for rest. men dette skal være en bruksbil,så må ta litt og litt.. ting jeg er på jakt etter er følgende,noen som kansje kan hjelpe meg: -rattboss og et lite old shcool ratt -øyelokk eller hva det heter. -gangstercap -hviteblikk vis det er og få tak i. kom gjerne med komentarer. kommer flere bedre bilder mvh ulf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Fete felger...må få opp mere bilder ja:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falk Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Se der ja :) bilder! bilder! Siter Volvo 240GL 93' - GL, B230FD, Bruksbilen Volvo 121 70' - Amazon, totalrestaurering AKA Søndagsbilen X Volvo 244DL 83' - B21A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 ser fin ut denne ja:) likte felgene litt, blanke blinklys er å få i jeg handla mine på http://www.bcb.no/ øyelokk er å kurant å få i jeg handla på Veteran & VW Service men er to typer en som stikker rett ut å en som skrår nedover, de har bare den rette utgaven firmaet jeg la ut link til. rattnav til exs grant er vel ikke å fåkjøpt nytt, men går an å være heldi å komme over brukt. ganstercap har jeg ikke sett noen som selger nytt heller, men har sett flere til salgs på finn å autodb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfert Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Ny gangstercap i glassfiber får du kjøpt i sverige hos RP glasfiber.com, Kjøpte mine skrå øyelokk hos hotshop.as Hvite blink får du kjøpt hos bcb og vp autoparts, bcb er ikke de billigste og handle deler hos, så jeg anbefaler deg og sjekke litt rundt omkring i sverige hvis det er mye du er på jakt etter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg