Gå til innhold

Litt Hjelp PLIIIS?? coupe 2002

Ranger emnet

ThaLassis

Anbefalte innlegg

Heisann... akkurat registrert meg jeg da.. Har planer om å kjøpe med en Hyundai Coupe 1.6 Fx 2002 modell.. og har litt spørsmål angående det..

Noen erfaringer med den??

Noen som veit om bra styling sider??

Har planer om å fjerne det orange inni lyktene for det ser så mye bedre ut uten.. noen som veit åssen jeg gjør det??

Og et spørsmål til, når jeg har 2002 modell kan jeg da kjøpe samme deler som er til 03 modellen og oppover da? for hyundai endret mest utseende i 02..

Håper noen kan svare på noe av dette...=)

Tusen takk for alle svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Er en både bra og kul bil med stort stylingpotensiale du tenker å kjøpe deg.

Når du sier det er en 2002 modell, mener du da av den modellen som var fra 2000-2002 eller den modellen som kom på markedet i 2002?

2000-2002

Coupe2000.jpg

2002->[b/b]

Coupe2002.jpg

Dersom det er av typen på bilde nr 2 kan du iallefall bruke mye deler fra 2003-modeller og oppover.

Alternativt til å fjerne det orange i lyktene kan du kjøpe facelift lyktene som kom på 2005/2006 modellen. Disse har mørk infatning og ser generelt sett mye bedre ut.

Når det gjelder styling kan du sjekke ut disse sidene:

www.koreanstyling.dk (Dansk side med mye bra)

ATH - Hinsberger Shop - Tuning und Zubehör für Mazda, Hyundai und Kia - Home (Tysk side med en del styling)

BS Bildeler AS - Bilstereo, Styling, Performance og bilrekvisita (norsk side med styling til de fleste biler, mye til Coupe også)

:KSPEC PERFORMANCE: KSPEC KDM Performance Center (Meget bra koreansk side! Lave priser og rask levering)

::SFR:: Seoulfulracing Online Store/Community (Koreansk. Kanskje den beste siden med stash til Hyundai Coupe. Her finner du det meste. Rask levering. Betaling skjer med dollar, så man drar nytte av lav dollarkurs. Et funn!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OKej..=) takk for mye bra.. Har kjøpt meg bilen nå.. er den nederste du hadde bilde av.. den som kom i 2002.. tenkte ikke å kjøpe nye lykter jeg da.. tenkte å fjerne det orange inni.. for har sett en som har skrivd innlegg om det her før.. men finner det ikke igjen..:P

Mye bra på de sidene altså..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å fjerne det orange så bare har du lykten i ovnen i noen minutter så limet mellom glasset og lykten blir mykt nok til at du kan ta de fra hverandre.

Deretter er det bare å ta ut det du vil før du setter det sammen igjen, men husk å varme delene så limet blir mykt igjen før du setter på glasset - dette for å få det skikkelig tett.

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...