wicky124 Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Vet ikke om dette er passende sted..MEN...spør likevel...Har en MB 230E fra 1986...kjører bra som F...men..kunne tenkt meg litt mer futt i den...tror ikke det er mulig å gjøre så mye med den egentlig..gammel bil og automat..but still...noen som har forslag?helst slike som ikke koster all verden...:rolleyes: Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 så du er ute etter billig trim med andre ord? vel, da har jeg nyheter for deg :D : billig trim eksiterer ikke. med mindre du regner nytt luftfilter og eksos som trim. men det er vel mest lyden som blir trimma der. kam og chip er et bra utgangspunkt. turbo gir vel mest hk for penga. ellers så jeg en 190 2.3 16v på huggern her om dagen. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Trim koster men, fy faen kor det er værdt pengan :D MORROO!! Å viss bilen din går som bare faen..? hvorfor trimme.. og ikke for og være frekk.. men, hvordan kan en så stor doning med 2.3firer og automatgir gå som bare faen..?? Mæsh e jo stort sett bra i bånndrag.. Ellers er jeg fornøyd med draget i min bil men, kommer litt trim på den og.. Har lyd effekten i et 2,5" rør fra motor og til slutt.. Kommer Chip om en stund.. og må gjøre litt små stell som sports filter osv.. men, der er mest for kosen sin skyld :D -91 Supra 3.0i Turbo Intercooler... Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 hmm..har allerede eksosanlegg...supersprint..vet ikke hvorfor..men kjører fra alle andre mercedeser jeg har kjørt mot..bilen går bra opp til 220 på spedooen..finnes det luftfilter som passer rett inn i det originale luftfilterboksen?eller må det bygges nytt eller no slikt?tenkte ikke å bruke ett par hundre spenn eller..men heller ikke mangfoldige tusen da.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FSC4X4 Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Originally posted by wicky124 hmm..har allerede eksosanlegg...supersprint..vet ikke hvorfor..men kjører fra alle andre mercedeser jeg har kjørt mot..bilen går bra opp til 220 på spedooen..finnes det luftfilter som passer rett inn i det originale luftfilterboksen?eller må det bygges nytt eller no slikt?tenkte ikke å bruke ett par hundre spenn eller..men heller ikke mangfoldige tusen da.. Er i samme situasjon som deg wicky124! Men med en Scorpio 2.8i ! Hvor mye hadde du tenkt å trimme ! Jeg skal prøve å hente ut 200hk uten at det blir for dyrt....?! Det er ikke så dyrt å trimme litt.... det er vel firer i MB en din! 2,3 liter. Hadde jeg vært deg ville jeg ha skaffet en 2,3-16V motor hvis den passer. Siter Go fastest........... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 den motoren du nevner passer ja..men det er VELDIG mye jobb...få alt til å passe også få byttet hele ledningsnettet...men det blir jo sinnsykt rått (nesten iallefall!!) om man gjør det... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TETVTEC Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Originally posted by Komfort Er i samme situasjon som deg wicky124! Men med en Scorpio 2.8i ! Hvor mye hadde du tenkt å trimme ! Jeg skal prøve å hente ut 200hk uten at det blir for dyrt....?! Det er ikke så dyrt å trimme litt.... det er vel firer i MB en din! 2,3 liter. Hadde jeg vært deg ville jeg ha skaffet en 2,3-16V motor hvis den passer. Heisann... Hvorfor ikke 2.5-16...? eller en "vanlig" 2.6... litt sjelden denne kanskje!! Siter Bottles are for babies...real men get Blown!!! 1999 Honda Civic Si.... Leketøy 1999 Honda Civic 1.4 is.... Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 2.5 16v går nå ihvertfall som et lyn, men 2.3'n går jo rimelig godt og da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Trimme gammal NA-bil er ikke butikk. Bytt heller motor i droget. Få tak i en 2,6 eller 3 liters 12 ventiler fra en 124. Det vil gi deg mer futt og driftssikkerhet enn å tukle med naturen på en gammel perle. Alle deler i forbindelse med dette kan jo finnes hos høggern o.l. NA-trim er kostbart. Justering av kammer/bensin/tenning vil koste uforholdsmessig mye. Turbokonvertering må såfall bli tingen. Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg