Gå til innhold

Billigste bil å forsikre?

Ranger emnet

krest

Anbefalte innlegg

Betaler 6800 for delkasko på min Audi 80 2,8 quattro,(med 20% bonus) har i gjensidige. men det koster og ha bil;) og forskjellen på ansvar og delkasko er så liten at delkasko er å anbefale, da dette dekker ruter,brann passasjer osv

Hvordan er det mulig at du betaler mindre enn meg ?

Skal f*** meg ta og snakke me dem :P

Audi 80 92mod. 2.0l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volkswagen generelt er dritbillig å forsikre...

2800 for Passa 97 mod 110 tdi 75% bonus full kasko

3200 for Golf 2 Diesel 20% bonus ansvar... Fører under 25 år.

Audi og BMW er vel de dyreste...

ca 6000 for Audi 80 TurboDiesel 84 mod 75% bonus ansvar

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Haha takker har ikke vert innom tråden på ei stund :D. Bare ligger å vurderer hvilken bil jeg skal sylte bonuspoeng på!

Husk at ikke alle biler som er billige og lite bruktblandt ungdom er billige å forsikre. Dem er veldig ram på "Skade bilen gjør på andre biler".

Jeg foreksempel ha en Audi A4 1.9 TDI 20000 kjørelengde, 20% Bonus, 6000 i året.

En lada på meg i det billigste selskapet jeg finner er 9000 i året samma betingelser.

Jeg hadde ikke sett etter en bil som var typisk "Ikke ungdomsbil" men en typisk "Familiefar" bil. Dem som er rimelige.

(Samme Audien i 1.8T utgaven kommer på rundt 14 000 i året, samme betingelser billigste selskap, 2.7 Biturboen jeg hadde lå på 13 000 :ratatatat )

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veteran er jo billig, men du får ikke spart opp bonus hvis du bruker veteranforsikring... Gjorde det samme jeg, kjøpte en veteran bil og forsikret den for å skaffe meg litt bonus. Med billigste vanlig forsikring begynte jeg da på rundt 1800,- med 20% bonus. Men er bare å ringe selskapene og høre hva som er billig, de har jo litt oversikt...

A.J.

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider