Gå til innhold

Senk til min Audi A4 1.9TDi -02mod.

Ranger emnet

CarinaE2.0GTi

Anbefalte innlegg

Heisann der dere.

For å være helt ærlig, så orket jeg ikke å leite gjennom alt av tråder for å se om det allerede var laget noen angående senking av disse bilene. Så lagde like greit en selv, med engang. :)

Spørsmålet/ene mitt/mine er i grunnen.

Er det noen av dere her inne som har noen anbefalinger når det kommer til senking av bilen min? Vurderer justerbart senkesett, men ettersom det blir sagt i disse dager, så er ikke de å få godkjent lengere. Så da står jeg der og vurderer kun senkefjærer, noe jeg ikke er helt fan av. Eller senkefjærer med dempere. Demperene som står på bilen nå er vel gått 89000km, siden bilen er gått så langt, så vil ikke bruke de demperene til separate senkefjærer.

Kom igjen. Hjelp men Audi-tilhenger i nød. :)

Audi A4 1.9TDi

Mazda 323 GT-R - Solgt

Toyota CarinaE 2.0Gti - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann der dere.

For å være helt ærlig, så orket jeg ikke å leite gjennom alt av tråder for å se om det allerede var laget noen angående senking av disse bilene. Så lagde like greit en selv, med engang. :)

Spørsmålet/ene mitt/mine er i grunnen.

Er det noen av dere her inne som har noen anbefalinger når det kommer til senking av bilen min? Vurderer justerbart senkesett, men ettersom det blir sagt i disse dager, så er ikke de å få godkjent lengere. Så da står jeg der og vurderer kun senkefjærer, noe jeg ikke er helt fan av. Eller senkefjærer med dempere. Demperene som står på bilen nå er vel gått 89000km, siden bilen er gått så langt, så vil ikke bruke de demperene til separate senkefjærer.

Kom igjen. Hjelp men Audi-tilhenger i nød. :)

Hei,

det du hører er feil;)

Justerbare senkesett blir selvfølgelig godkjent hvis man har TUV papirene. Tingen er, at når man har montert senkesette på bilen, så må man til biltilsynet for å få det inn i vognkortet. Jeg lev bilen inn til montering av H&R justertbart senkesett, der de tok 4hjulsmåling etter montering.

Noen dager etter på så reiste jeg ut til biltilsynet for senk kontroll, da det gikk igjennom med en gang, å det ble ført inn i vognkortet.

I dag var bilen min på eu-kontroll, å den gikk igjennom uten noen mangler eller feil. I og med at du har TUV papirene på settet, og har vært inne hos biltilsynet for å få det inn i vognkortet så har du lenger ikke noe å være engstelig for.

TUV papirene trenger du egentlig ikke etter du har vært inne å fått settet godkjent, men greit å ha i tilfelle salg av bil.

Dette H&R settet er til å anbefale hvis du liker å justere opp og ned. Her kan du også stille hardheten på demperene, hvor min er ganske stiv nå=)

Noe mer?

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann JeanDaniél.

Takk for veldig utfyllende og godt svar. Setter pris på det.

Denne Audien er en vanlig sedan.

Du spør "noe mer?". Ja, link til en eventuell side for å bestille?

Enklest slik, så slipper man leite halve nettet rundt etter en side som kanskje har det settet jeg trenger. :)

Hadde vært perfekt med H&R justerbart senkesett.

Audi A4 1.9TDi

Mazda 323 GT-R - Solgt

Toyota CarinaE 2.0Gti - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann JeanDaniél.

Takk for veldig utfyllende og godt svar. Setter pris på det.

Denne Audien er en vanlig sedan.

Du spør "noe mer?". Ja, link til en eventuell side for å bestille?

Enklest slik, så slipper man leite halve nettet rundt etter en side som kanskje har det settet jeg trenger. :)

Hadde vært perfekt med H&R justerbart senkesett.

Er det noe mer spm ang settet så er det bare å spørre;)

Link skal du få!

se her, BS Bildeler AS - Bilstereo, Styling, Performance og bilrekvisita

Dette er det eneste jeg har funnet til nå, men hvis du har Meconomen eller en form for kjede som selger bildeler, så går du innom å sier hva du vil ha å hvilken bil modell du har så bestiller de nok for deg:)

H&R er et verdenskjent merke, og de har noen høye priser, MEN det er absolutt verdt det. Du får kvaliteten du ønsker.:)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider