Gå til innhold

Omega eller Sierra eller 740?

Ranger emnet

djanrune

Anbefalte innlegg

Heisann!

eg ska te og kjøpe meg enten Opel Omega eller Ford Sierra eller Volvo 740. Har hatt både omega og sierra og 740 men er litt usikker. Vil ha noe som sladder bra. Eg syns både omegaen og sierraen og 740`ien sladder bra men er usikker. Noen som har litt tips?

har ikkje so veldi god erfaring når de gjelde feil på volvoa utenom eg veit kor dei rusta. Noken kjente feil som ofte pleie og oppstå?

Takk får tips isofall om de kommer tips :P

Opel Omega 2.0i GLT 1993 mod (bruksbil)

Opel Omega 2.0i CLUB 1992(rullende prosjekt)-

Opel Omega 2.0i GL (1991)

++ litt til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal ha mest mulig for pengene er jo en Omega soleklare valget;) Opel gir mest for pengene bruk bare, Volvo holder seg vell litt bedre i pris og er dermed dyrere for mindre bra bil.

Ford Sierra kan jeg skrive men jeg tar ikke ordet Sierra i min munn! Fysj å fy så fæl dem er:)

Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil

Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford Sierra, mer bil for penga skal du leite lenge etter.. tøffe også med litt styling, men er vanskelig å finne en to-dørs for tida.

Omega er stygge, hvertfall A, da sykler jeg mye heller. Den dagen Omega A er penere enn sierra, har jeg sterke psykiske lidelser og spasmer i aua.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider