Gå til innhold

Legge ut bilder...

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by EspenB

Rett og slett latterlig at ikke den biten av scriptet er iorden enda.

Kan ikke ta penger av folk for så å prioritere andre ting.

Dere er klar over at folk nå trekker til andre forum?????

Synes at dere bør ta dere kraftig sammen å få dette i orden!

Mener du at IMG-funksjonen ikke funker? Jeg sliter med at bare linken kommer når jeg bruker IMG..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by quack

Mener du at IMG-funksjonen ikke funker? Jeg sliter med at bare linken kommer når jeg bruker IMG..

akkurat dette sliter jeg med også, men det har jeg alltid gjort. Når jeg trykker på knappen og skriver inn url, kommer kun url frem i innlegget....

Noen som vet hva det skyldes?

Kjipt å ikke kunne legge inn bilder ja!

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer visst nok en oppdatering/gradering av http://www.Bilforumet.net sidene om en ukestid ifølge Marius. Har det gått så mange dagene siden denne funksjonen ble fjernet at det krise ?? Det ble opplyst om at dette kun var midlertidig. Hvis dere absolutt må ha et sted å legge bilder og annet hvorfor ikke få dere gratis hjemmeside plass på http://www.home.no eller http://www.start.no i mens de oppdaterer.

Ikke kom å si at mangel på vedleggsmuligheter er ensbetydene med at man rømmer til andre forum !?!

"mk1classic"

'83 Golf GTI Rabbit

'83 Golf GTI "Prosjekt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fcuk

Jeg ser ut til å ha fått problem med IMG taggen etter en oppgradering av IE, i Netscape funker det helt glimrende.

hvilke oppgradering er dette snakk om?

dette har jeg nemlig aldi fått til jeg, så da har jeg lastet ned bildet og vist det på den måten...

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett og slett latterlig at ikke den biten av scriptet er iorden enda.

Kan ikke ta penger av folk for så å prioritere andre ting.

Dere er klar over at folk nå trekker til andre forum?????

Synes at dere bør ta dere kraftig sammen å få dette i orden!

De tar ikke penger av folk heller da, vi sponser! :rolleyes:

Og eg hadde gitt det samme uansett om bildefunksjonen er borte en stund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Qee

De tar ikke penger av folk heller da, vi sponser! :rolleyes:

Og eg hadde gitt det samme uansett om bildefunksjonen er borte en stund..

Hallo!

Du sponser et produkt, og de som styrer butikken her TAR imot penger, og det for et produkt som har blitt dårligere.

Og hadde du din tulling, lest øverste linje, hadde du sett at det det klages på er at det tar så lang tid å få fixet opp i problemene.

Siden de har begynt å ta i mot donasjoner mener jeg det dermed stilles mye større krav til driften av forumet. De har da fått en forpliktelse til å holde kvaliteten oppe.

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Du sponser et produkt, og de som styrer butikken her TAR imot penger, og det for et produkt som har blitt dårligere.

Og hadde du din tulling, lest øverste linje, hadde du sett at det det klages på er at det tar så lang tid å få fixet opp i problemene.

Siden de har begynt å ta i mot donasjoner mener jeg det dermed stilles mye større krav til driften av forumet. De har da fått en forpliktelse til å holde kvaliteten oppe.

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Hva med de 2,5årene som forumet har vært uten donasjoner? Og de 2,5årene som eierne av forumet har betalt fra egen lomme? Skjønner ikke at kan komme hit og klage på noe som er gratis. Du burde ta deg sammen!

Og hvis du tror at eierne av forumet ar tjent seg store og feiet på dette må du tro om igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider