Gå til innhold

Kontakt til Pioneer (deh2900mp)

Ranger emnet

Lorentz1

Anbefalte innlegg

hei folkens

har spurt, søkt og forhørt meg, men ikke fått svar på følgende problemstilling:

jeg fikk en pioneer deh2900mp billig, men uten ledningstump med "seriekontakten" (10pins) som går inn i spilleren. hadde en kenwood spiller tidligere og utseendemessig så kontakten som gikk inn i den helt lik ut, men etter at jeg fikk den inn i pioneerspilleren (med makt) gikk sikringa, så tar det at iaf +-er på feil plass.

forhørte meg på expert og bilstersenter om dette, og de sier de kan bestille inn en pioneerkontakt fra holland til 400kr + frakt. på biltema, bilxtra hadde de ikke. det overasker meg at produsentene har forskjellige kontakter, dog så like.

så til poenget, er det mulig å få tak i en slik kontakt til en billig penge (uoriginalt ev.). 400kr + frakt tilsier at jeg like godt kunne kjøpt ny spiller.

har kanskje vært i overkant beskrivende, men legger til et bilde også.

er ute etter kabelslynga med iaf den lille kontakten påkoblet:

deh-p2900mp_back_medium.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang kjøper du ikkje spiller uten ledning!

Eg rekner ikkje med at det finnes uoriginale ledninger å få kjøpt.

Og skal du ha ny ledning, må du kjøpe ein som er til den modellen du har.

Pioneer har mange forskjellige kontakter til sine spillere!

Og at ledninger ifra forskjellige produsenter skal passe sammen er ønsketenkning!

Dei har jo samla seg om ein standard, (iso) so meir kan me nok ikkje forventa av dei

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider