bmw320i Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 jeg lurer litt på vanos er. noen skriver vanos når de skal selge bmwene sine. og hvordan vet man at det er vanos? er bmw e36 320 jeg snakker om. Siter - 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil - 1985 vw golf 16v gasser prosjekt - 1994 volvo 850 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are-mnja Skrevet April 2, 2008 Rapporter Share Skrevet April 2, 2008 Den har en liten "kul", istedet for flat front, på høyre side av toppdekselet, sett forfra... Vansos vil si variabel kam-tid. Siter Honda rebel CUSTOM prosjekt VW Boble, turbo streemachine prosjekt BMW 320 coupe prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aftab187 Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Så er Vanos posetivt eller negativt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are-mnja Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 uten å være ekspert så vil jeg si positivt.Det gir mer effekt på motor... Siter Honda rebel CUSTOM prosjekt VW Boble, turbo streemachine prosjekt BMW 320 coupe prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Er positivt ja :) "VANOS forbedrer motorens utslipp dramatisk, og øker samtidig effekt og dreiemoment samt sørger for jevnere tomgang og lavere bensinforbruk." Er også forskjell på enkel og dobbelvanos. Les mer her: VANOS - Wikipedia M50 motoren kom med enkel vanos i september '92. Så du har vanos. Dobbel vanos fikk aldri denne motoren. Hvis du har en 93model, så har du M50TU-motor med enkel vanos med andre ord. Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg